Menstruatiekrampen maar niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ashley Rose, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bama

bama Lid

21 nov 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    ik was al op zoek naar een topic als deze, hier ook compleet de weg kwijt qua cyclus :(
    nu de 2e dag over tijd en heb al sinds vrijdag menstruatiekrampen, niet grappig meer, normaal kan ik er de klok ook op gelijk zetten maar er komt gewoon niks.
    vorige maand een vmk gehad en afgelopen zondag een test gedaan, daar zag je wel een hele lichte streep op maar die was ook weer verdwenen na 15 minuten ongeveer.
    morgen maar weer een test er tegen aan gooien en dan maar weer duimen draaien!
    hoop dat jullie testen ook snel positief worden!!!
    ps hier ook veel last van de liezen, borsten en rug....
    groetjes!

2. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ mlis

Jeetje wat jammer zeg! Echt super balen dat je nu nog steeds niet echt duidelijkheid hebt, want je andere test was wel weer hoopvol en dan nu dit ..

Het enige wat je kan doen is nog even een dag of 2 afwachten, als je dan nog steeds niet ongesteld bent even een testje doen? Ik duim echt voor je dat het toch raak is!

@ quila

Ook voor jou is het dus spannend! Ik ben erg benieuwd of je al
    hebt getest! Laat je het even weten? Natuurlijk duim ik voor je :D

@ Mausje32

Pfff dus nog even afwachten wat je lichaam gaat doen nu? Frustrerend is dat he? Ook puur het feit dat je er absoluut geen controle over hebt..

Ik hoop écht dat je alsnog een postieve test in handen krijgt! Het is zo rot om zo'n spier witte test te zien.. bah, ik weet er helaas alles van. Wanneer wil je weer gaan testen?

Haha :D Ik hoop dat je mij nog een keer voor het 'echie' mag feliciteren binnen kort en uiteraard hoop ik ook van harte dat het andersom ook zo mag zijn!

@ bama

Ik snap precies wat je bedoelt! Raar he? Door die krampen voelde het gewoon anders dan normaal.. Ik heb zoiets nog nooit gehad!

Wat rot dat je vorige maand een vmk hebt gehad :( Heb je wel al een negatieve test gehad daarna om te zien of al het HCG uit je lichaam is?

Ik hoop écht dat het weer raak is voor jou! Ik duim :)

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé meiden,

ik heb niet alles gelezen, maar wilde toch maar even reageren. We zijn nu in ronde 5 zwanger geworden na een MA.
    Elke maand na de MA voelde ik me zwanger. Dit keer was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden, maar er kwam niks. Afgelopen vrijdag een testje gedaan, spierwit. Gisteren opnieuw een testje gedaan en ja hoor een tweede streep!
    Even wat positief nieuws, houdt moed dames!

4. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Machtelt! Dat is super nieuws! :)

Lief van je!! Bedankt voor je berichtje

5. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Hoi Dames,

Kon het niet laten en vanacht toen ik thuis kwam van mijn werk toch een testje gedaan.... Knal wit... Geen 2de streepje te bekennen, maar nog niet ongi....
    Snap er niks van, ook ik kan er normaal de klok op gelijk zetten.

6. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen van je negatieve test meis :( Echt rot!

Ik hoop dat je toch nog positief mag testen over een paar daagjes. Hoelang wil je het nog afwachten tot je het weer probeert?

Ik ga vanmiddag testen! :) Ben super benieuwd!

7. bama

bama Lid

21 nov 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ashley rose, wat spannend ja, hoop echt dat je positief test vanmiddag, zal voor je duimen!

Hier is vanmorgen alles toch los gekomen, beetje dubbel gevoel maar we gaan er dan de volgende keer maar weer helemaal voor:)
    ik zal jullie zeker blijven volgen hoor! en hoop op een boel goede testen!!!
    liefs

8. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel meis, dat is erg lief van je!

Super rot dat je ongesteld geworden bent.. wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, en ook fijn dat je er toch positief in blijft staan. Op naar de volgende ronde! :) Ik duim uiteraard dat het dan wel raak mag zijn voor jou!

9. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames,
    nou snap er echt niks van..kon het niet laten om te testen..maar had weer zo'n vaag streepje als ik hem in het licht heen en weer haalde (nog binnen 5 min) daarna niks meer te zien??
    wat zou dat kunnen zijn..?? ik heb er geen foto van gemaakt want na 5 min was het weg..?? moet ik toch maar een dokter raadplegen??

10. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Ja wanneer ga ik weer testen...? Ik wacht morgen nog maar ff af en dan testen we vrijdag nog een keer als ik dan tenminste nog niet ongi ben geworden...
    Weet het ook niet. Lijkt mij als ik zwanger ben ik het op ieder uur van de dag kan zien, maar twijfel toch aan de test. Misschien beter met ochtendurine ik weet het niet, maar weet wel dat ik normaal altijd stipt op tijd ongi wordt.
    Ik weet het echt niet, zal heeel verbaasd zijn als ik werkelijk zwanger mocht zijn... Je hoopt er op, maar verwacht het niet...

@ Ashley Jij al getest ...????

@ Mlis...Welke test gebruikte jij vandaag...?

11. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ mlis

Hmm, vreemd joh! Het streepje hoort niet te verdwijnen natuurlijk..

Ik zou even afwachten tot maandag bijvoorbeeld, nog een testje wagen en als het dan weer zo vaag is kan je eventueel naar de huisarts.

@ quila

Dat lijkt me inderdaad verstandig! Ik hoop echt dat je dan een mooi testje in handen hebt :)

Nu ben je dus 2 dagen over tijd, toch?

Pff ik zit alweer aan de 7 dagen nu! Zit op dag 37.. Ik had testen besteld en begin elke dag 8:30 deze week en ben pas rond 18:00 thuis, dus helaas kan ik ook niet even snel langs de stad, maar goed, de testen waren er vandaag nog niet :( dus misschien morgen?

Zodra ik ze binnen heb test ik gelijk!

12. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    @ Ahley rose....

Jee 7 dagen al.... Nou dat moet wel een knal test worden....
    Ik nu idd 2 dagen

lfs

13. mlis

mlis Niet meer actief

hoi quila, ik gebruik alleen maar die van kv 2v5?? ik wacht het maar echt ff af met testen..als ik eind van de week nog niet ongi ben dan test ik nog een keer..

14. mlis

mlis Niet meer actief

ashley ben benieuwd!!!! testen testen testen....!! maak ons gek.. ;);)

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ook ik heb al een paar dagen last van ongi pijn en mijn nod is morgen...
    Denk wel dat ik gewoon mijn oongi ga krijgen,maar hoop t eigenlijk niet... Succes meiden!

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    En vandaag zit je alweer op dag 3! Nog niets?

Haha, dat zou super zijn!! Vind het nog best wel eng, ben toch bang voor een witte test.. :)

@ mlis

IK HOOP HET :D ik ben nu werken, en kan helaas niet tussen de middag even naar huis en heb ook nog een etentje na mijn werk dus tegen de tijd dat ik thuis ben.. maar dat maakt niet uit, zolang ik maar kan testen!

@ maris22

Heb je normaal gesproken ook al een paar dagen van te voren last van die klachten voordat je ongesteld moet worden? Ik hoop ook dat het voor jou raak is hoor! Laat je het weten? :)

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja meestal wel,maar meest een dag ervoor wat buikpijn,dan de volgende dag ongi,maar heb al een paar dagen last ervan... Vaag he? Nou we zien het wel!

18. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Dames,

De spanning is eraf... Vanmorgen ongesteld geworden...
    Dit keer dus gewoon een langere cyclus...
    We gaan op naar ronde 7. Opgelucht dat de spanning eraf is.

Alleen op het werk was straks ff een slik momentje. Kwamen 2 vriendinnen binnen, de een was net zwanger, foto's van de echo bij. Kreeg van haar vriendin kadootjes incl roze ballonnen... Slik ... sta je dan...
    Maar goed we gaan gewoon weer verder...

Maaaaar dames... hoe is't met jullie testjes...!!!

Lfs

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @quila
    Balen meid... Kan me voorstellen dat je dan even moet slikken...
    Hier nog geen ongi,maar komt er wel aan denk ik... heb erg buikpijn en meestal komt t dan wel snel...We gaan vol goede moed naar de volgende ronde!

20. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Meiden hoe is't met jullie testjes...???
    Gaan jullie allemaal naar de zwanger forums...of...??

@ Maris22 Thanks, en al iets doorgebroken vandaag, of hoor jij deze maand bij de gelukkige...???

Deel Deze Pagina