NOg geen rode duivel,maar wel erg pijnlijke borsten en menstuatieachtige buipijn... Denk wel dat de ongi snel komt...
Mijn testen zijn nog STEEDS NIET binnen en heb dus nog niet kunnen testen Ik kan morgen gelukkig ook eindelijk naar Kruidvat dus dat ga ik sowieso doen!
Meiden van harte gefeliciteerd.... Ik hoop dat ik me volgende maand weer bij jullie kan aansluiten... Geniet van al het moois... Lfs
meiden gefeliciteerd..!! ook ik heb vanavond weer een testje gedaan, vandaag cd 44 en geen ongi..dus dacht ach ja waarom niet.. en een licht rose streep..zo te zien.. foto''s zijn minder duidelijk maar ja het een k*t camera..!!
dames een nieuwe foto gemaakt net...hopelijk is deze duidelijker en kan ik ook zeggen dat ik zwanger ben..!!!
gefeliciteerd ashley rose!!!ga er lekker van genieten en hoop dat we binnenkort samen naar de zwanger pagina kunnen gaan
@mlis Ik denk het wel meid,het is een licht streepje,maar een streep is een streep! Voorzichtig alvast gefelcitieerd!
lieve maris, bedankt voor je reactie..ik heb er ook een goed gevoel bij..ga vanmiddag en morgenochtend weer testen!! ben zo benieuwd!!
Ok veel succes en laat je het weten? Spannend hoor... Ik ga straks het zh bellen voor 1e echo afspraak! Vind het erg spannend allemaal weer....
hoi hoi ff een update, vanmiddag getest en ja hoor zwanger..!!! soms moeilijk te geloven maar dan pak ik de test en dan zien ik het weer en word ik gerustgesteld..
Mlis,top zeg!! van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van,hoever ben je nu?? Nogmaals van harte!
hoi maris, ik weet het eigenlijk niet..3 dec was mijn laatste menstruatie, 27 dec een positieve ovutest en 8 jan weer een positieve ovutest..?? dus helemaaaaaaal geen idee..
Ha Meiden, Super Gefeliciteerd allemaal..... IK ben gister helaas ongi geworden.....dusss heb echt ineens weer een onregelmatige cyclus. Zal maarus gaan kijken hoe het werkt met temperaturen enzz... groetjes