Menstruatiekrampen maar niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ashley Rose, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zwangere meiden: Gefeliciteerd! Khoop dat alles goed mag blijven gaan!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen en al twee weken elke dag buikkrampen! Gister ook opeens erg last van mn rug op mn werk. Heb mn cyclus nooit zo op de dag in de gaten gehouden, maar weet wel dat ik nog nooit zolang overtijd ben geweest... Mn gevoel zegt heel erg dat ik zwanger ben, maar omdat ik afgelopen vrijdag (ik dacht dat dat mijn NOD was) weer een negatieve test had, durf ik er ook weer niet echt op te hopen....
    Maar mn buik doet echt pijn! Vooral in de avond heb ik er veel last van. Verder nergens last van, dus tjah..... :(
    Ik kan helaas nog niet testen, wil perse KV 2v5 hebben en ik kan pas vrijdag naar de KV! Ben ook elke dag hele dag weg voor mn werk... Misschien morgen voor mn afspraak savonds ff snel naar ander dorp waar koopavond is?:p Maar dan ben ik weer bang dat het beter is om te wachten met ochtendurine.... Noujah, jullie horen het wel! :D

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @loesje,
    dat jij zo lang kan wachten zeg met testen!
    Ik zou wel ochtendurine gebruiken zit het hoogste hcg in!
    Succes meid,hopelijk heb je een positest vandaag of morgen!
    Hou je ons op de hoogte?

3. mlis

mlis Niet meer actief

hoi dames, hoe is het hier..?? ik heb nog steeds rommelige buik en ben vaak misselijk ook ontzettend honger..!! ik heb eindelijk mijn fotos erop kunnen zetten.. :) staan in mijn album..vandaag ook maar cb digitaal gedaan.. :)

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik heb het deze ronde voor het eerst precies zoals sommigen onmschrijven..ongi krampen al 2 dagen!
    eerste keer hup met een chaggiekop naar de wc want ja nou de duivels!maar nee hoor niks...vandaag ook wel1000 keer naar de wc geweest en ook niks! Ik ga er vanuit dat het wel weer de zenuwen of iets is en niet zw ben maar als ik dit lees krijg ik gewoon de kriebels! Tempen sommigen van jullie ook? Ik temp steeds 36,9 na ei..is dit te laag?

Ik durf ook nog niet te testen want het is nu echt nog te vroeg maar pffffff

trouwens ik lees ook hier iemand die een ovu test probeerde en posi was..nu heb ik dit ook gedaan (ook omdat ik paar dagen posi teste) maar die is wel nega hoor....zijn er ook prille zwangeren die een nega ovu test hebben?

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier gaat alles wel ok,wat last van me humeur,borsten en moe moe en nog eens moe...soms wat misselijk vooral als het tegen etenstijd aanloopt...Fijne dag vandaag!

6. futuremama28

11 okt 2010
    19
    0
    0
    gastouder
    Helmond
    Hoi,

Heb al vanaf maandag ongibuikpijn, super moe, dikke borsten met meer aderen, s avonds vooral opgezette buik en geen honger...

MOet nog 7 dagen wachten tot mijn nod...Ik heb echt het gevoel dat t raak is. Normaal heb ik og krampen en ben ik diezelfde dag nog og. Voelt anders dan normaal :(

KOmt dit iemand bekend voor??

7. mlis

mlis Niet meer actief

hoi meisjes, hier gaat ook alles goed..heb nu alleen nog veel honger en merk dat mijn borsten groter worden..voel me erg goed..slaap alleen erg slecht..!!
    dames die wachten succes..!!

8. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb ook sinds afgelopen donderdag last van menstruatie-achtig gevoel in mijn onderbuik! En afgelopen woensdag had ik echt enorme buikkrampen. Ik moest echt gaan liggen, want het deed zo'n pijn! Daarnaast heb ik steeds last van koude rillingen of heb ik het juist erg warm (maar geen koorts ofzo), pijnlijke borsten (zijkant) sinds gister met meer aderen. Verder zo nu en dan last van witverlies. In de vorige rondes heb ik niet zo duidelijk op mijn lichaam gelet als deze ronde, maar volgens mij is het wel anders.

Ik heb het vorige weekend mijn eisprong heb, dus mijn NOD ligt rond 31 januari 2011. Dus nog een dikke week in spanning! En aangezien ik ook op vakantie ga, ga ik denk ik pas 6 februari testen (omdat ik dan ook samen met mijn vriend kan testen)..dat duurt nog echt lang!......:(

Iedereen die aan het wachten is: succes!
    De dames die zwanger zijn: gefeliciteerd!!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    spannend hoor allemaal!!! iemand nog nieuws?????
    geen ongie te bekennen hier op nod...pff ik duim nog steeds..!

10. funckydees

23 jan 2011
    16
    0
    0
    telemarketier
    musselkanaal
    Hallo,

ik heb even alles gelezen ik ben namelijk opzoek naar watandwoorden..zijn nu een tijdje bezig zwanger te worden..nu heb ik het gevoel alsof ik dus inderdaar ong moet worden maar dat is veel te vroeg..omdat ik gemiddeld 30 dagen heb..is soms wel eens meer of minder maar dan scheeld het een dag of 2..1 jan was mijn eerste dag van deze maand dus als het nu al zou komen zou het veel te vroeg zijn..heb naarst last van mensturatiepijn ook last van mn linker lies niet normaal gewoon..en had een beetje bruin roestkleurige afscheiding vanmorgen maar is nu ook weer over een beetje oud bloed ofzo..als ik de calculator mag geloven is was gister de dag van innesteling..weet neit of ik het onder de goede topic schrijf..maar het gaat me meer om de krampen..ze zijn even erg als anders ook net als ik ong meot worden last van mn onderrug..maar vaak heb ik dat tegelijk als ik al een dag ong ben nooit ervoor dan heb ik vaak eens last van krampen.ben niet ongesteld geworden zou ik dan eventueel wel zwanger kunnen zijn..heeft iemand ervaring met innestelingsbloed ofzo..vindt het wel eng..wil zo graag zwanger worden en ben er ook wle zoals velen zullen zeggen te veel mee bezig..op de ovulatie letten en dat soort dingen..
    ben nogal onzeker in alles..daarom denk ik ik doe toch maar eens inschrijven en reageren..
    ben blij dat ik dat nu doe..eerst wel evne alles gelezen..over symthomen enzo en ook dit topic omdat k daar het meest over in zit..

liefs funckydees

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik durf niet te zeggen jaaaaa maar ik heb het ook, dacht dat ik ongie zou worden maar ne heb nu licht posi zw testen!! dus ik zou gaan testen (op nod)...dan weet je het!

12. funckydees

23 jan 2011
    16
    0
    0
    telemarketier
    musselkanaal
    nou vandaag dus test gedaan en negatief..gaan we gewoon verder afwachten..

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hier ook sinds gister ongikrampen... vandaag m nod.. hopelijk zet het niet door! Had het eigenlijk vanmorgen met opstaan al verwacht....

14. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hoi ik ben nieuw hier naar was op zoek naar wat antwoorden dus heb even alles gelezen en veel van jullie klachten herken ik ook. dacht meld me meteen ook even aan kan ik gezellig mee kletsen.
    wij zijn vanaf okt bezig en ik dacht vorige maand al zwanger te zijn was 2 dagen overtijd maar toen werd ik toch ongi. we waren aan het verhuizen en met lales druk dus hoop niet dat dat de reden is geweest dat het fout is gegaan. maar deze maand een nieuwe poging gedaan. ga nu mijn vierde en laatste week in voor ik ongi moet worden. ik heb de eisprong naar mijn gevoel ook duidelijk gevoeld dit keer en heb paar dagen erna ook buikkrampen gehad en hoofdpijn, duizeligheid en ongeveer een week erna ben ik 1 dag erg ziek geweest misselijk, braken, koud en warm maar geen koorts, rugpijn. en nu sinds een paar dagen ook erg veel wit slijm wat ik normaal nooit heb en de krampen in mijn onderbuik heb ik nog steeds heel ligt en soms een steek echt zo'n ongi pijn gevoel. maar ik moet pas over een week worden dus hopen dat het nu wel raak is. lees hier veel over die krampen en wit slijm maar dat andere herkennen jullie dat ook?? of zou dat de griep zijn geweest?

verder iedereen die al positief getest hebben gefeliciteerd

hoop dat ik dat volgende week ook kan zeggen...

gr pjpj

15. funckydees

23 jan 2011
    16
    0
    0
    telemarketier
    musselkanaal
    vandaag was het helaas zover..mn ong is toch gekomen..ondangs alle kwaaltje..met wel zeggen dat het anders is als anders..veel meer menstruatie pijn en misselijk en hoodapijn dat heb ik nognooit gehad..naja..volgende keer beter..

16. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hey! Ik heb dat altijd met een bepaalde pijn in m'n onderrug zodra ik die voel is het bingo!!! Zo makkelijk! Moest afgelopen vrijdag ongesteld worden, voelde van alles rommelen, kreeg de gewone menstruatie pijntjes maar er kwam niks, vanmiddag test gedaan en ik ben zwanger! succes!

17. Merel111

Merel111 Nieuw lid

8 feb 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben hier nieuw, ben hier terecht gekomen doordat ik menstruatieklachten maar niet ongesteld googlede. Heb me toen toch even aangemeld om mijn verhaal kwijt te kunnen en misschien zijn er wel meiden die dit herkennen..

Ben sinds maart gestopt met de pil, puur omdat het niet lekker liep, dus niet bewust bezig met zwanger worden, maar geen probleem als het wel gebeurd! Heb een vrij regelmatige cyclus ene maand 29 andere 31. Nu ben ik ruim een week overtijd maar heb wel al sinds 1,5 week hevige lage buikpijn, dezelfde buikpijn die ik heb als ik gewoon ongesteld moet worden. Verder zijn mijn borsten/tepels zeer gevoelig, heb wat witachtige afscheiding en ben lekker sacherijnig..

Is dit herkenbaar bij iemand?

Liefs,
    Merel

18. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel normaal altijd de avond voor ik ongi wordt dat het eraan komt. Gevoel in onderbuik, hoofdpijn en last van m'n rug.
    Heb 1x gehad dat ik al 2 dagen voor ik ongi werd wat last van m'n buik had.

Nu heb ik al 8 dagen een zwaar gevoel in m'n onderbuik, met af en toe wat steekjes of 'plopjes'.
    Maar nog steeds geen ongi... en ook geen positieve test (vandaag gedaan met 1 dag overtijd) :(

Of m'n cyclus is flink in de war doordat ik streng aan het dieeten ben geweest (maar dan kan ik dat onderbuikgevoel niet plaatsen) of zal het dan toch eindelijk zover zijn dat ik zwanger ben?
    Heb echt slopende dagen achter de rug, ben echt toe aan duidelijkheid.

Ik hoop dat we allemaal snel duidelijkheid hebben meiden!

Deel Deze Pagina