Het meiden, ik heb even een vraagje. Is er iemand die zwanger is maar toch menstruatiekrampen had rondom de tijd dat ze eigenlijk ongesteld had moeten worden? Ik vraag dit omdat volgens mijn berekening mijn nod vandaag had. Mijn banner klopt niet helemaal. Had geen testen in huis, net gehaald dus doe morgen een test. Maar heb vaag wel een ongesteldheid gevoel. Ik ben nu dus benieuwd of iemand dat ook heeft gehad, maar toch zwanger was/is. Verder geen symptomen, alleen de hele tijd het idee dat er iets in mijn keel zit, waardoor ik wat misselijk word. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Dat geeft de burger moet nu ronde 7 dus zou leuk zijn! Morgen de test maar even afwachten. Had jij wel meteen positieve test?
ik had ook menstruatiepijn, verder geen zwangerschapssymptomen, dus ik dacht, deze ronde is het niets geworden, wel dus! Ik duim voor je!
Ik heb tot 7-8wk menstruatie krampjes gehad. Rende daarom ook om het minste geringste naar het toilet om te checken hahaha
Yep, hier vanaf vier dagen voor NOD tot drie dagen na NOD ontzettende krampen gehad. Toch echt zwanger. Nu af en toe nog wel lichtjes wat krampen en ik ga net als Melanie om de haverklap checken of het nog 'helder' is beneden.
ik had vandaag en gister een positieve test maar ik heb ook menstruatie krampen. ik weet nog dat ik dit bij de zwangerschap van mn dochter ook had, maar inderdaad kijk ik ook vaak even of ik niet ongesteld ben geworden ik heb zelf niet echt zere borsten en daar maak ik me dan weer zorgen over :x wel af en toe een steekje maar daar blijft het bij. succes morgen met de test
Ja hoor hier ook, ik weet nog dat mijn man me met rust moest laten toen we in de stad liepen en ik vreselijke kramp had.
Ja hoor. Ik moest op 1 januari 2012 ongesteld worden, en kreeg 4 dagen van te voren vreselijke menstruatie krampen. Dacht nog van : oh, ik wordt nu zeker eerder ongesteld. Maar op 1 januari was ik het nog steeds niet, deed een testje, en die was positief. Heb overigens tot aan week 6 menstruatie krampen gehad, die in week 4 het hevigst waren. En kijk mijn banner
Ik kreeg op de dag dat ik ongesteld moest worden ook menstruatiekrampen. Dag daarna ook en daarna....ik dacht huh...waarom gebeurd er nou niks??? De oorzaak staat in de banner! :
De meeste vrouwen hebben volgens mij wel mesntruatiekrampjes hoor. Het komt door het groeien van de baarmoeder door de de zwangerschap.
Ik ben toch vandaag gewoon ongesteld geworden...beetje jammer... Bedankt voor jullie antwoorden heb ik weer iets bij geleerd! Op naar ronde 8 maar weer...
tot hoelang duren de krampen ongeveer? ben nu 7 weken maar al paar dagen geen krampen meer erg onzeker..