O ja, herkenbaar! Ik dacht ook elke keer dat ik ongesteld werd... maar maandag toch getest en toen was het toch positief! Ik twijfelde ook omdat ik verder niet echt 'sypmtomen' heb... ja, als ik lang nadenk wel iets vermoeider en iets meer trek... maar m'n borsten zijn niet echt gespannen of zo. Maar goed, dus niet ongesteld maar zwanger.
ik heb nu sinds 2-3 dagen enorme menstruatie krampen. Ik voel me precies zo als wanneer ik ongesteld ben, alleen ben ik (nog) niet ongesteld. Normaal gesproken krijg ik dit gevoel op de dag dat ik ongesteld wordt. Vandaag is mijn nod... Maar aangezien we al vanaf juli 2011 bezig zijn heb ik de hoop niet zo hoog..... Wel gek ook dat ik normaal direct na mijn eisprong zere borsten/tepels krijg en nu heb ik pas sinds gister zere borsten.. En mijn tandvlees bloed...maar dat kan aan het koude winterweer liggen... En toch ik hooop het zo enorm!!!!!! Ik vraag me elke keer af...hoe zou het zijn....als de menstruatie straks echt een keer weg blijft........ Alleen die menstruatie krampen...daar word ik ook niet zekerder van....
En mel hoe is het afgelopen? Ik zit nu weer met hetzelfde haha. Is nu alleen al 4 dagen voor NoD en dat heb ik nog nooit gehad. En heb gevoelige tepels ook nog nooit gehad we gaan weer afwachten....zondag testen als er nog niets is...