Hoi allemaal. Ik heb op 9 mei een doorbraakbloeding gehad. Toen gestopt met de pil omdat we de wens hebben. Na een gewone ongesteldheid 6,5 week niks. Toen ineens op 25 juni heel heftig bloedverlies gehad. Zo erg dat snachts kraamverband heb gebruikt. Dit was maar 2 dagen en helder rood bloed. Nu is het 31 juli. 5 weken later en test nog negatief. Heb wel het gevoel dat m'n borsten iets veranderd zijn. Een dikkere buik krijg. Vaker hoofdpijn. Pijn in m'n onderrug... Iemand een idee wat te doen?
Ehm een echo en bloed laten prikken als je test negatief is? Als iedereen dat laat doen krijgen we nog hogere zorgverzekeringen .... Ik zou even een week aankijken en dan nog eens testen.
Dit doen ze echt niet zomaar hoor. Denk ontpillen inderdaad, hier ook gehad. Symptomen leken erg op zwangerschap en dit duurde 3 maanden. Daarna kwam menstruatie en maandje erop positief getest.
We kunnen elkaar toch een beetje op gang helpen of niet? Meld t bij de mods en dan komt hij goed terecht!
Nee hoor ik heb toevallig heerlijk geslapen en ben met mijn goede (ik heb er maar 1, andere is stuk) been uit bed gestapt. En jij?
Dan kun je ook enigzins normaal reageren toch? Toen ik hier de eerste keer kwam heb ik ook iets dat niet in lounge hoorde daar geplaatst, kan gebeuren toch? Zeker als je nieuw bent
Toen ik hier nieuw kwam.. heb ik eerst eens even rond gekeken hoe alles in zijn werk ging... toen netjes voorgesteld en toen mijn vraag gesteld... tegenwoordig meld iemand zich aan word de vraag in het eerste beste onderdeel gezet.. krijgt men een antwoord en zie je ze nooit meer terug.
Blijkbaar trek jij je dat allemaal heel persoonlijk aan, blijkt ook uit je handtekening . Relax. Anyway ik heb t topic gemeld dus mods zullen t vast verplaatsen joh.
Huh waar heb jij het nou over wat heeft dat nu weer met mijn gevoel te maken? Sorry kom net met mijn goede been uit bed dus ben nog niet helemaal wakker denk.. toppie meis! Over mijn handtekening.. ja uhhhh ik vind het niet meer dan normaal dat wannneer je iemand voorziet van iets.. een bedankje op zijn plaatst is... normen en waarden noemen ze zoiets...
@Imensa geval verkeerde been! Lijkt her wel op. T.s denk niet zwanger. Je hebt bloeding gehad. Ook al was deze kort en hevig. Succes met jullie wens verder.