Leuke ideeën zwangerschapsshoot?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Barbara800, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik heb een zwangerschapsshoot cadeau gekregen, helemaal leuk natuurlijk!:D
    Maar ik mag zelf kleding en attributen meenemen en nou heb ik werkelijk geen idee wat ik zal doen!
    Ik ben niet zo fan van kleffe/romantische foto's met m'n vriend of blotebuikfoto's in m'n bh ;)
    Hebben jullie misschien leuke ideeën, voorbeelden of tips? Ben benieuwd naar jullie suggesties!

2. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik ben ook geen fan van de blote buiken, zelf heb ik het buiten gedaan op de hei. Een oude koffer, een leuk kleed en we kwamen al een heel eind. Omdat het halverwege OKT was, had ik vesten aan, verschillende vesten mee, en je hebt toch nog verschillende outfits.

De leukste foto vond ik de foto waarop de naam van onze dochter staat, gemaakt met losse letters.

3. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly, leuk idee! Mijn shoot is wel binnen, maar ik vind het idee van de naam (of namen) in losse letters erg leuk om te onthouden.

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Draag geen kleding met hele drukke prints. Dat leidt af. Met een leuke buikband accentueer je je buik zonder dat je bloot hoeft te laten zien. Houdt rekening met de achtergrondkleur. Persoonlijk vind ik het niet mooi als iemand met witte kleding een witte achtergrond heeft. Zelfde geldt voor zwart natuurlijk.

1 of 2 standaard foto's met het vormen van een hartje op je buik is toch leuk in het fotoboek? Liggende foto's zijn ook leuk, maar kunnen zwaar zijn voor je bekken, dus moet je wel kunnen. Google anders eens op zwangerschapsfotoshoot of dat soort dingen, dan zie je vast leuke dingen.

5. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Kijk op Pinterest! Heel veel leuke ideetjes.

6. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    twinkle, goed idee van de niet te drukke motieven. Misschien ook wel leuk als mn vriend en ik dezelfde kleuren dragen.
    Ik ga ook even op pinterest kijken!

7. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Zoiets als op de bijlage? Persoonlijk vind ik dat altijd wel mooi en dan hoeft je buik ook niet blood gezien te worden

Bijgevoegde bestanden:

• B9.jpg
      B9.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,4 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina