Jongens ik ben bevallen! Op 30 september, en het meest bijzondere is dat ikzef jarig was! Dus het waren inderdaad weeen.....
Ja dank je.... ja wist ik veel... is mijn eerste bevalling, het verhaal komt nog.. Ben erg trots op mijn kleine meid!
okee ben heel benieuwd naar het verhaal dan (jah omdat ze altijd zeggen dat je echte weeen zeker wel herkent ik ben daar ook altijd nogal onzeker over dus vandaag dat ik me afvroeg wat je dan precies voelde )
Gefeliciteerd met de komst van je kleine meid! Ik herken die menstruatiekrampen ook hoor! Pffffff had het vorige keer bij de controle aangegeven en de vk zei kijk het ff aan en als je het niet vertrouwd bellen. Nu was ik dinsdag weer op controle en toen vroeg ze of ik er nog last van had. Ja dat heb ik nog steeds, verdeeld over de dag, maar meestal 's nachts. Ze zei dat als er geen regelmaat inzit dat t dan niks is ofzo, en anders moest ik bellen. Nou tis nog wel vol te houden alleen beetje vervelend! Volgende week dinsdag moet ik weer dus hopen dat we dat redden of dat mijn kleine meid besluit om eerder te komen.