Hallo, Ik ben bezorg. Als ik naar mijn tempkaartje kijk in FF heb ik een heel duidelijk ei en een goede hoge temp. Nu heb ik gisteren een 'wilde' dag gehad in de Efteling en gisteravond een 'stevige' vrijpartij. Hierna vond ik wat roze vocht op de handdoek (die wij gebruiken om eronder te leggen). Wel was het zo dat ik wellicht niet helemaal nat genoeg was, maar ik heb extern geen 'wondjes' kunnen ontdekken. Ook mijn partnet twijfelde of het van mij of van hem was. Nu is vandaag mijn temperatuur gedaald. En ook vanacht was hij een paar keer duidelijk onder de ongigrens van 37.0. Kan die bloeding van een innesteling zijn, van de heftige vrijpartij of toch een komende ongesteldheid? Ik weet dat ik moet afwachten tot woensdag maar ik maak me zo zorgen dat mijn wilde activiteiten van gisteren schadelijk geweest zijn voor een eventueel vruchtje. Kunnen jullie mij snel een beetje geruster maken. We hebben volgens mij alles goed gehad voor een geslaagde poging (juiste vrij-frequentie)
o ja, gisteren wel wat witvloed gehad, of in elk geval witachtige vlekken in mijn zwarte slip (ergens op de dag gebeurd, niks gemerkt)
hoi, een vrijpartij of een dagje efetling kunnen geen gevolgen hebben voor een eventuele innesteling of voor het vruchtje zelf. Daar kan het gelukkig allemaal tegen hoor! Een beetje bloed kan altijd komen door een minieme beschadiging vanbinnen. Is niet erg. Afwachten maar tot je kunt testen, succes! Mirjam