Hallo, Ik heb 3 juli mijn NOD. Omdat ik mij al twee weken licht misselijk voel heb ik vrijdag 27 juni een zw test gedaan, dit tegen beter weten in want het was natuurlijk veel te vroeg om te testen! mijn verbazing was dan ook grot dat er ineens een lichte streep verscheen, niet zo donker als de teststreep maar wel een streep. Toen nog een cb test gedaan met conceptie indicator en die gaf aan: Zwanger! met 1-2 weken erbij. Ik weet dat er nog een kans bestaat dat ik ongi word dus durf nog niet heel blij te zijn. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 28 dagen normaal alleen mijn cervixslijm was a "vruchtbaar" een paar dagen na mijn menstruatie. Zou dat ermee te maken kunnen hebben? Zo vroeg al positief kan toch helemaal niet???? groetjes Tess
Hoi Tess, het lijkt erop dat je een vroege eisprong hebt (gehad). Dan kun je dus inderdaad al een aantal dagen voor je NOD positief testen. Goed dat je nog even afwacht, maar het klinkt als goed nieuws. Groetjes Brigitte
Ok bedankt Brigitte! Ik zal even afwachten of ik eind vd week nog ongesteld word en dan evt nog een test doen, tot nu toe wel redelijk wat symptomen maar die heb ik ook als ik ongi moet worden alleen het misselijke gevoel herken ik niet. En normaal begin ik paar dagen ervoor met lichte krampen maar vorige week had ik de hele week last van een zeurderige menstruatie pijn en nu is dat veel minder... En vermoeidheid ineens... Spannend! Groetjes Tess