Steken/buikpijn 31weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blossom85, 3 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hopelijk herkent iemand dit. Ik kon er niet echt wat over vinden. Ik ben nu bijna 32weken zwanger en ik heb sinds gisteravond zo'n buikpijn dat ik soms niet weet waar ik het zoeken moet.
    Vooral liggen gaat bijna niet meer. (niet echt geslapen dus) Onder mijn ribben doet het heel erg pijn maar ook de rest van mijn buik (behalve onderbuik) voelt alsof er messteken in gaan. Ik weet me geen houding meer te geven en ben echt niet kleinzerig. Het voelt echt als steken.
    Ik herken het niet van mijn zoontje dus ik hoop hier wat herkenning te vinden. Het is natuurlijk weekend ;) dus ff de vk bellen doe ik nu ook niet zo snel als de praktijk gesloten is.

2. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch even bellen als ik jou was hoor!

3. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Als het zoveel pijn doet als jij beschrijft, zou ik toch even bellen hoor. sterkte

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ben in het ziekenhuis geweest waar de vk bezig was met een bevalling. Hartje geluisterd, temperatuur gemeten, dat was goed.
    Urine meteen laten testen daar en op een beetje bloed na niks gevonden.
    De pijn is er nog steeds. Staan gaat nog wel. Zitten is echt killing.
    Heb net op verzoek een lange warme douche gehad en nu gaan liggen. Over 1.5uur weer terugbellen of het minder wordt anders gaan ze verder onderzoeken.

Deel Deze Pagina