Rare kwaaltjes,zwanger?Please antwoord.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door faye24, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi lieve meiden.Allereerst van harte met jullie zwangerschappen.Ik denk ik plaats deze vraag hier want wie weten hier nu beter antwoord op dan degene die zwanger zijn ;) Ik moet eigenlijk morgen pas mijn eisprong hebben maar volgens mij heb ik hem afgelopen weekend gehad(test en temp)Nu hebben we flink geklust..afwachten dus.Alleen de laatste paar dagen heb ik last van:blauwe aderen op borsten(heel duidelijk,nog nooit gezien)boeren,vaak plassen,buikpijn,borrelen onderin,vet haar,last van mijn lenzen,pijn in de rug,slecht slappen,moe,volgens mij was dat het wel :confused: Nu weet ik dat je lichaam je voor de gek kan houden maar die dingen zoals die aderen op je borsten :( Het lijkt alsof ik ongesteld ga worden,alleen is het daar natuurlijk te vroeg voor.Oja overdag heb ik het koud en `savonds sta ik in brand(mijn hele hoofd gloeit.)Herkent iemand dit?Alvast bedankt

2. Femya

Femya Niet meer actief

Tja het zou zomaar kunnen, maar je moet natuurlijk toch nog even wachten op je NOD. Ik denk niet dat iemand je een ander antwoord zou kunnen geven.
    Als je in de NOD topics gaat kijken heb je veel dames die met dezelfde vragen als jij zitten, kun je lekker van je afschrijven en samen wachten.

Veel succes!

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Bedankt twinkle..ga daar eens even kijken.

4. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hallo,

het zou inderdaad kunnen zijn dat je zwanger bent.
    maar je hebt wel veel klachten dan in het hele begin,
    dan zou je is een testje moeten doen.

groeten koos ps die blauwe aderen op me borsten heb ik ook.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hoi Faye,

Ik herken echt alle symptomen die je daar noemt (behalve de lenzen, die heb ik niet, maar wel last van m'n ogen), en dacht m'n NOD afgelopen zaterdag te hebben gehad (was dag 34, langste cyclus aangehouden).. Zou dus inhouden dat ik 4 dagen overtijd ben.. Maar net even een testje gedaan (okeej, 2 dan..) en beide negatief.. *al heb ik bij die sensitest dipstick het idee dat er een heeel licht lijntje staat, maar da's volgens mij gewoon mijn verbeelding, omdat ik hoopte dat het posi zou zijn :oops: *

Maargoed, zit voor mij ben ik bang niks anders op als wachten tot de :evil: weer langs komt... :cry:

Ga er niet teveel vanuit dat het posi is, dan kan het alleen maar meevallen!

Liefs!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    heb je daar een foto van faye?

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties..Lijkt me ook dat het wel erg vroeg is.Misschien krijg ik gewoon de griep.Heb helaas geen foto ervan.Heb al wel een positieve zwangerschapstest zo`n ultra ding..geloof er niks van want dat kan helemaal niet.Afwachten dus.

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ sas wat balen voor je meis.Nou zie je maar hoe ons lichaam ons kan foppen.De laatste keren was ik eerder ongesteld..dat betekent toch ook dat je eisprong dan eerder is geweest?Heb een cyclus van 26 dagen..Succes meis..probeer me altijd te troosten met nieuwe ronde nieuwe kansen alleen is dat wel erg moeilijk in het begin toch?!

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tnx, en ja, het is gewoon stug doorzetten :) En dan maar wachten tot de duivel weer langskomt..

Heb laatst al met vriendlief overlegd dat ik me een beetje druk maakte over of ik überhaupt kleintjes kan krijgen.. Is normaal dat je je dat afvraagt natuurlijk, maar een nicht van mij kan ook met geen mogelijkheid kinderen krijgen, en ben bang dat dat bij mij ook zo is.. Dus m'n vriend zei direct dat ik dan gewoon naar de ha moest gaan en misschien dat ze ff m'n bloed konden onderzoeken ofzo.. Dus dat ga ik maar doen als ik weer ongi ben ..

Maar heb ook wel leuke dingen om naar uit te kijken, over 4,5 week gaan vriendlief en ik er een paar daagjes tussenuit naar Londen, dus met allerlei dingetjes plannen kan ik m'n zinnen ook wel een beetje verzetten.. Maar t blijft gewoon k*t.. :S

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ Sas meissie toch..Natuurlijk gaan die gedachtes altijd wel een keertje door ons hoofd.Maar ik heb gelezen dat maar een heel klein percentage echt onvruchtbaar is.60% raakt al zwanger het eerste half jaar.Je moet gewoon het beste denken anders maak je jezelf gek.Van die nicht zegt niks,hoe zit het met je moeder?Was zij snel zwanger?Ik zie dat je in ronde 5 zit,daar zitten wij nu ook in.Natuurlijk kan het ons niet snel genoeg gaan.Maar ik denk altijd maar zo,misschien heeft de bevruchting wel plaatsgevonden maar de innesteling niet.Heb ergens gelezen dat 80% nog sneuveld op weg naar de baarmoeder dus.20% kans op zwangerschap.Vroeg of laat komt het..let maar op.Gewoon vertrouwen.Ik weet het makkelijker tegen een ander gezegd dan tegen jezelf.Fijn dat jullie lekker even weg gaan,tijd voor jullie saampjes.Hou vol

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Sorry trouwens mijn vraag staat in het verkeerde topic..

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Faye ik zou nog maar een 2e testje doen meid, want je hebt natuurlijk niet zomaar een positieve test toch? en je hebt ook kwaaltjes....

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ leonizzi..nou weet je meis..heb die test net na de eisprong gedaan(was een lolletje van mijn man)dus geloof het niet helemaal.Veel te vroeg.Kan pas over 10 dagen testen.Het was zo`n ultra gevoelige van matcare..Een lichte maar duidelijke streep na een halve minuut ofzo.Als ik straks wel zwanger ben heb ik snel veel hcg of zijn dat gewoon supertesten.Probeer er nu maar van uit te gaan dat hij vals was.

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Ps mijn hoofd staat weeeer in brand..pff

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    dit is zooo herkenbaar. Durfde het hier niet neer te zetten omdat ik bang was dat anderen het raar zouden vinden. Bijv. omdat ik nog niet zolang bezig ben en omdat ik nog geen rede heb waarom t niet zou kunnen.

Toch, ben ook ik heel bang. Zeg ook wel es tegen mn vriend dat ik t gevoel heb dat ik geen kinderen kan krijgen, dat er iets mis is met mij. Dat ik dat geluk vast niet mag hebben.

Kan er niks aan doen, dat onzekere zit in me...ik probeer er wel tegen te vechten hoor...

Dus, wat ik wil zeggen...je bent er niet alleen in ;)

16. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    Ik denk dat er genoeg meiden/vrouwen zijn die dit hebben.
    Ik heb er zelf ook wel eens mee rond gelopen.
    Ik ben in april vorig jaar gestopt en elke maand was het weer afwachten.
    Ook al lees je vaak dat het gemiddeld een half jaar tot een jaar duurt voordat je zwanger bent..je twijfelt toch wel eens.
    En nu was het in december raak bij mij :D Dus bij de een gebeurd het snel en bij sommige duurt het een paar jaar.

17. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hoi hoi,

ik hoop voor jullie dat het snel mogenlijk raak zal zijn,
    wij hebben er bijna vier jaar mee gezeten :(

groeten koos

18. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Koos..zo dat is lang zeg.Daar moet je niet aan denken toch!Wat is dat zwaar geweest voor je.Maar moet je nu zien.Je geduld is beloond.Heb zelf ook weleens het gevoel(nu al 5 rondes)volgens mij stop ik ermee,het kost zoveel energie.Natuurlijk doe je dat niet..we houden vol en vroeg of laat zal het raak zijn,toch!Je neemt ze niet,je krijgt ze.Natuurlijk hopen we allemaal vroeg..Hoe gaat het met je en de kwaaltjes(op die aders na dan)

19. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hoi faye.

GEEF NOOIT OP MEID,
    wij zaten hier met beide handen in het haar,
    zo van zal het nog wel een keer lukken,
    tadaaaa daar was het dan eindelijk raak,
    wij zitten hoog in de wolken hier,
    en me mannetje krijg er niet genoeg van om van me buik af teblijven :)
    hij voelt het ook al bewegen,terwijl mijn placenta aan de voorkant ligt hiihi.
    ik voel me super heb nu aleen een beetje pijn in me rug denk zelf bekkeninstablisatie (weet niet helemaal hoe je het schrijft hihihi)
    maar veders gaat het prima.

mvg koos

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oja, herkenbaar dat gevoel bang te zijn dat je geen kinderen kan krijgen.

Ik had altijd een redelijk onregelmatige cyclus, vroeger een paar keer onveilige seks gehad, maar was nooit zwanger. Toen ik stopte met de pil heel veel hormonale problemen en 3 jaar nodig gehad om te ontpillen (wilde toen gelukkig nog niet zwanger worden)...

Maar toen we begonnen was ik in ronde 2 al zwanger! Helaas eindigde dit in een vmk. Maar na 2x een bloeding na 21 dagen (niet echt cyclussen, was ook meteen weer bang weer helemaal hormonaal overhoop te liggen) was ik in de derde ronde alweer zwanger!
    Nu nog 2 weken en dan ben ik uitgerekend!

Dus heb geduld, niet meteen van t ergste uitgaan, zover is t nog lang niet!
    Lekker makkelijk om te zeggen, maar je schiet er niets mee op om je zo druk te maken. Het kan je kansen alleen maar verminderen juist!
    Probeer te genieten van de voorpret om zwanger te worden (want zwanger zijn is ook niet voor iedereen even leuk :().

Deel Deze Pagina