Ik schrok gisteren en vandaag nogal, mijn temperatuur is aan het dalen. Hij heeft de basale lijn nog niet gehaald. Ik vroeg me af of er dames zijn die ook een temp-daling hebben gehad en dat dat niets (althans dat hoop ik dan natuurlijk) of iets betekende. Het gaat erg goed met me, geen heftige krampen ofzo, maar voel me ook nog niet echt heel zwanger. Af en toe gebeurt er iets in mijn buik en ben ik weeig als ik niet op tijd eet. Verder voel ik me erg goed! My Ovulation Chart
Het zegt volgens mij niets hoor, alleen dat je snel moet stoppen met tempen. Bij mijn eerste heb ik ook nog even door getempt, de temperatuur ging op een gegeven ook naar beneden, zelfs onder de lijn. Nu is dat een gezond jongetje van dik 4 jaar! Bij mijn dochtertje en bij deze zwangerschap dus direct gestopt met tempen na de positieve test. Je maakt jezelf gek om niets.
Bij mij ging temp ook omlaag met een paar tienden maar ben vandaag precies 27 weken zwanger. Dus geen zorgen maken en stoppen met tempen!
Beste Suus en Rus, Echt super bedankt voor jullie reactie! Dat is en een bemoediging en een duw de goede richting op. Inderdaad dat tempen kan ik maar beter laten. Het is echt een opluchting, jullie reacties!
tsjee ik heb nog nooit getemperatuurd haha maar ik ben ook gewoon snel zwanger geworden en dus niet het temperatuur gedoe etc om de vruchtbaarheid te kunnen vaststellen maar mik die thermometer snel de hoek in!!! want dit levert enkel meer stress op en das niet goed!!
Het eerste wat ik wou zeggen; stop met tempen! Maar ik zie dat je hem al opgeborgen hebt Verstandig, je maakt jezelf op deze manier echt alleen maar gek. Succes met afkicken
Jaja Arnoe, je hebt het nu een paar keer gehoord, maar stoppen met tempen Ik ben ook zo lang doorgegaan en werd helemaal gek toen hij ineens daalde. Dag erna nog 1x getempt, was ie weer hoog, en sindsdien de thermometer weggelegd. Geeft ZOVEEL rust! Echt wegleggen dat ding, hoor!