heej meiden na me mk ben ik bij gaan houden waneer we sex gehad hebben *schaam voor t geval ik meteen weer zwanger zou raken.. t gevoel was zooo groot en de neiging ook zo groot voor nog een wondertje te gaan die dit keer wel bij ons zou blijven.. maar nu wou ik eerst even ongesteld worden.. dus in mn schrifje stond al 21 en 29ste sex gehad ;$ o wat erg..(gelukkig ben ik hier anoniem) en toen de 25ste begon ik bruin te verliezen en 4 dagen rood maar echt een paar vegen maar.. en toen zat ik in spanje en vanaf daar nog verder bij gehouden want ik dacht.. jaa nu ben ik ongesteld geweest nu gaan we er al helemaaal voor.. naah goed. weken na de vakantie posi getest na heeeel veel testen.. heb namelijk tot 3 weken na me mk tot me posi test getest om de zoveel dagen..want hcg zat nog hartstikke lang in me lichaam en wou niet teleurgesteld worden.. en toen was ie negatief..en dagen later posi.. (weer om dezelfde reden getest omdatk zown liespijn had..net als de vorige x) en als ik terug tel ben ik rond 3 sept zwanger geraakt..maar als ik meereken dat ik 25 aug ongi ben geweest dan kan dat nooit! dus dan is dat een innestelingsbloeding geweest ofzo..want 9 dagen na ongi zwanger..nee dat kan toch niet? hebben 29 aug sex gehad dus dan zal t in 4 dagen al raak moeten wezen.. nja ik weet dat sperma kan overleven..hihi ik vind het zo gek.. de vk op deze forum zegt dat t een tussendoorbloeding geweest is en ik wss niet eens ongesteld ben geweest omdat t zo weinig was.. ( ben t er aan de andere kant wel mee eens want de gyn zei me dat me eerste ongi na me mk heeel heftig en pijnlijk zou wezen.nou heb niets geen pijn gehad en niets geen heleboel bloed) t kan natuurlk zijn dat ik rond de 21ste zwanger ben geraakt.. jullie denken vast wel van "pff meid zeik niet zo!" maar zit er al heel lang mee in mn koppiee.. kijk t kan er niet zomaar inwaaien dat snap ik maar gewoon ik vroeg het me gewoon af.. want ik heb wel met ovutestjes gewerkt maar zagk alleen maar lichte strepen op ik ben zo enorm blij met me zwschap en ben al 14 weken en zo ontzettend happy!!!! en schaam me ook wel voor dit topic maar wou eens weten of dat echt zo snel kan of dtk toch niet ongi geweest zou zijn blablabla vorige zwschap hadden we een jaar over gedaan en t verbaasd me iedere keer weer wat een wonder ik nu bij me draag omdat ik nu gewoon in 1 x weer zwanger ben geraakt..ben er dolgelukkig mee iedere dag is een gelukkige dag als ik aan mn wonder denk..en dat is echt heeel veel!! hihi hoop niet dat jullie me als een zeikerd zien maar was gewoon erg erg erg benieuwd.. Liefs
pff zeikerd kan me voorstellen dat je zo zit te rekenen en er totaal niet uitkomt...wat ik denk...ik denk dat je de 25e wel gewoon ongesteld bent geworden maar niet heftig en daarna een late innesteling hebt gehad.. Ik was zelf toen ik 8 weken was een week teruggezet en heb uren zitten rekenen en dacht dit klopt gewoon niet!! ik snap het ook nog steeds niet...maar ik denk dat ik een late innesteling heb gehad...(vandaar een meisje? hihi) En wellicht dat dat bij jou ook gewoon zo is.. maarja jou cyclus is ook zo door de war door die miskraam die je hebt gehad...zie het idd maar zo..het is iig een wonder! en laat dat gereken lekker achter je...ik snap je wel maar laat lekker gaan...qua bevallingsdatum maakt het toch geen fluit uit!
hihi hoe bedoel je late innesteling dan?? dat ik er veeel later achter kwam dan 3 sept? want dat kan wel kloppen ja. misschien word het ook een meisje want die leven langer ofzo toch en de jongens zaadjes zijn sneller maar gaan eerder dood zegmaar.. gelukkig ben ik niet de enige hihihi dat gereken en gedoe..nja nu ik weet dat ik de enige niet ben lucht het weer lekker op hier, hahahaha wat erg he! en laatst met me echo was ik 12w5d ipv 13 weken dus.. maar ik moest als bevallingsdatum 10 juni aanhouden dus het maakt indd geen fluit uit
Ik denk hetzelfde als Liz! En rekenen ja ik denk van een kant dat het wel normaal is. Maar idd eigenlijk maakt het natuurlijk niet veel uit Ik weet wel precies wanneer mijn ei was en bevruchting hahah maar ja dat komt door de MMM Ik zou me er ook niet te veel gedachten over maken meid. Maakt niet uit wanneer idd het wondertje is onderweg. En alleen maar geweldig dat het nu ineens direct raak was. Dat hoor je vaker na een mk
Wel fijn dat je het wel wist..ook al kwam het door de MMM ik vroeg het me al een tijdje af..hihi maar indd het wondertje is onderweg!! en ik las ook dat het vaker zo is na een mk maar dat het dan sneller fout kan gaan omdat je beter een ongesteldheid kan afwachten, achja
Jullie beiden natuurlk gefeliciteerd met de zwangerschap!! en elif.. ik z ie dat jij de 24ste moet bevallen!! hihi ik had eigk de 28ste gemoeten.. zal wel raar zijn op die dag voor mij maar ik weet dan dat ik weer een mooi wondertje mag krijgen hihi Liefs
Favy: als je nu 14 weken bent dan was je ovulatie 17 sept! Dus dan was 25 augustus waarschijnlijk inderdaad gewoon een menstruatie hoor! Overigens is het niet zo dat je , als je direct na een mk weer zwanger raakt, meer kans hebt op complicaties. De reden dat ze het soms afraden is dat je cyclus soms erg ontregeld is en je dan niet meer weet hoe lang je nu eigenlijk zwanger bent.
Hoi Favy, Ik kan me heel goed voorstellen dat je het precies wilt weten! En dat het niks uitmaakt voor je zwangerschap is natuurlijk wel waar, maar toch.. Maar ze kunnen aan de hand van de echo de exacte termijn bepalen toch? Die ongi eind aug kan heel goed nog van mk zijn geweest.. heb ik ook gehad ruim een maand later, gewoon tussentijds nog wat restweefsel.. Dus ik denk dat je gewoon heel snel weer zwanger bent geraakt! En 14wkn al! Heerlijk hè?! Van harte, geniet ervan! Oh.. en van dat bijhouden in je agenda.. Schaam je niet, je bent niet alleen..
ahaaa!! okee.. wel raar als 14 weken terug tel kom k op 3 sept uit.. of is dat niet de juiste telling?? Ik geloof je! haha want zelf kom k er niet uit mij cyclus is indd helemaal ontregeld..maar goed ik ben weer zwanger en er super blij mee \ en kom er indd niet uit hoelang en waneer..etc
hihi ja bij mn echo zeiden ze laatst 12w5d terwijl k 13 weken was maar moest gewoon 13 weken aanhouden want bevaldatum gaan ze niet meer veranderen dat staat nu vast op 10 juni..hihi ik ben ook heel snel zwanger geraakt of ik nu eerst ongi ben geworden of niet, ben echt dankbaar hihi en het is al 14 weken en vandaag voor het eerst met de angelsound het hartje gehoord!! ipv me slagader met me hartslag lol ik houd alles bij..omdat me cyclus zo onrgeelmatig was maar na me mk al helemaal..omdat ik gewoon weet dat t bij mij altijd lastig is alles te bepalen vandaar dit topic denk ook dat bijhouden heeft niet veel uitgevreten hahahahaha
14 weken geleden was het inderdaad 3 september. Maar de eerste twee weken van je zwangerschap ben je nog niet zwanger, die krijg je er in de telling gratis bij Dus als je 14 weken zwanger bent, dan was je ovulatie volgens de berekening 12 weken geleden. De termijnecho is redelijk precies, maar toch zit er nog wel wat variatie in. Dus twee dagen minder ver zegt helemaal niks! Ik ben zelfs volgens de echo 1 week verder (en ik weet zeker dat dat niet kan, aangezien er dan sprake zou zijn van een onbevlekte ontvangenis )
wannabmum bedoelt hiermee dat je de eerste 2 weken cadeau krijgt..dus 3sept was je 1 week zwanger maar das dan nog niet echt zwanger zegmaar..haha snappie?
ahaa okee hihi ja indd. maar het heeft vast een groeispurt en dat het volgende keer niet zoveel gegroeit is ofzo..
plus die echo metingen kloppen ook niet altijd..ze hoeven maar een milimeter verkeerd te zitten en het scheelt al dagen
ja ik snap m dacht even niet meer aan " die 2 weken cadeau" dus ons beebje is made in spain , haha vond het al zo leuk als t echt zo had geweest..en nu ik duidelijkheid heb is t denk ook zo ben van 26 tot 4 sept in spanje geweest zo ongeveer
Dat is heel normaal lieve meid dat het raar is! Ik was eigenlijk afgelopen 22e September uitgerekend van een tweeling. Ik was wel heeeeeeel blij dat ik zwanger was nu anders was deze dag nog zwaarder geweest. Maar heb er zeker bij stilgestaan. Dikke knuffel
is zeker raar..maar waneer je dan opnieuw zwanger bent van weer een wonder is het toch iets minder zwaar.. maar het blijft moeilijk natuurlijk!! heb de hele tijd gedacht van straks is het 28 januari en dan ben ik misschien nog niet zwanger..zo dacht ik echt..wou zo graag een wondertje en vooral voor de 28ste..echt heel raar.. Liefss !!
ik ben ook 2 rondes achter elkaar zwanger geraakt (eisprong kwam gewoon netjes op tijd) terwijl we sinds de eerste mk al een jaar verder zijn dus alles is mogelijk!
Ja bij ons was het eigenlijk een wonder dat we eerder konden beginnen met de iui anders had ik pas rond oktober kunnen starten! Heb 4,5 jaar geleden een positieve test gehad en daarna ging dat mis( 5 wkn) het is nooit bevestigd door een arts want mijn hormoon stond al op -5 maar 3 positieve testen voor niks is vreemd natuurlijk. Maar ieder jaar had ik het weer moeilijk op 14 februari en nu na 4 jaar komt onze wens uit!