Wie heeft er nog meer last van eigenwijze grijze haren? Ik heb nu net mijn (lichtbruine) haar geverfd en zie nog evenveel grijze haren als daarvoor. Net heb ik L'Oréal preferance gebruikt. Hiervoor heb Garnier, Syoss en nog een paar van de Tuinen geprobeerd. Uiteraard allemaal met permanente grijsdekking. Ik wil geen grijze haren meer Wie kan mij helpen? Ik zoek een haarverf die je gewoon bij de drogist kan kopen!
De grijze haren hebben eerst pigment nodig. Warm pigment ( lees oranje / rood) daarna kun je ze pas donker verven. Net als blonde haren die je niet bruin krijgt met een pakje bruine verf. Ook dat moet je eerst pigmenteren. Naar de kapper dus!
Ik hou er niet zo van als iemand zo lang aan mijn hoofd zit, dus zou het graag zelf willen doen Volgens mij verven heel veel mensen thuis hun grijze haren. Voorheen lukte mij dat ook gewoon.
Tegenwoordig is de thuis-doe-verf milder, waardoor grijze haren moeilijk gedekt worden. Je moet zorgen voor een andere verdeling vd ingredienten. Zorgen dat de kleurset een waterstofperoxide van 3% heeft
Ik heb heel grijs haar, maar ik koop wel kappersverf. Gewoon online en is ook zeker niet duurder. Een natuurtint .0 of n. is wat je het beste kunt gebruiken. Je kunt ze ook voorpigmenteren. Staat wel op internet hoe dat moet.
Ik heb echt nog nooit haarverf gehad die mn grijze haren niet verft. Gek dat het jou niet lukt. Zijn ze misschien heel dik en stug? Ik ben altijd heel tevreden over Poly Palette. En de laatste tijd koop ik spullen van trend toujour (da drogist) Dan moet je zelf afwegen enzo, dat maakt het heel makkelijk om de uitgroei te behandelen.