Menstruatiepijn, al 13 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happyhippie, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik heb eigenlijk 8 dagen voor mijn menstruatie pijn. Het gevoel als of mijn eierstokken uit elkaar worden getrokken zowel links en rechts ben ook al aan het zoeken geweest op internet waar die pijn vandaan kan komen alleen nooit echt iets gevonden daar over. Hoop dat je pijnsnel minder wordt!

2. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Bizar zeg, maar nu ik erover nadenk heb ik ook altijd ruim voor mijn menstruatie pijnen in mijn buik, soms heel licht. Maar met ruim bedoel ik 3 dagen, of zo... nu heb ik last sínds mijn menstruatie, echt heel raar, en rond de tijd van mijn eisprong is het extra extra geworden. Nu vandaag weer hetzelfde als gister, nog steeds een beetje steken, iets minder maar het blijft aanhouden. Kan gelukkig wel weer gewoon lopen. Maar ik blijf het vreemd vinden... heb ik een dino-ei deze maand ;):)

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ja raar is dat he maar ik merk wel dat ik van zulke dingen erg onzeker raak wij zijn al een tijdje bezig soms ben ik dan bang dat die pijn iets is wat niet goed is. Ik hoop het voor je wanneer kan je testen?

4. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Ik ken het, same here.... ik heb mijn NOD rond 28-30, cyclus beetje in de war dus weet het niet precies. Dus ik test deze keer maar braaf op de 30e (als ik dat volhoud) ;)
    En jij?

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Haha heel goed! Nou mijn cyclus is verschilt tussen de 26 en 29 dus zou ergens tussen woensdag en zondag ongesteld moeten worden. Testen doe ik eigenlijk niet meer..... wordt daar erg onrustig van ;) heb nu ook weer het gevoel gewoon ongesteld te worden (helemaal geen kwaaltjes ;))

6. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Verstandig en knap, dat je niet meer test, ik heb hetzelfde en sommige maanden heb ik gewoon geduld en wacht ik af... maar andere maanden, waarbij ik denk: 'zou het? zou het?' kan ik mezelf moeilijk bedwingen :)

Geen hoop verliezen ;) ik lees veel dat sommige vrouwen juist die ene maand geen enkel kwaaltje hadden, en toen ineens zwanger bleken.... :)

Hier steken in de borsten, extreme vermoeidheid en constant een soort gekke kriebel in mijn buik, bijna alsof er iets in beweegt (niet letterlijk natuurlijk, maar het voelt als vlinders ofzo, heel maf). Maar ik heb geloof ik alle kwaaltjes al eens gehad, zonder zwangerschap :D

7. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahaha ben heel benieuwd ;) k hou je in de gaten ;) en hoop voor jou dat het dit keer echte kwaaltjes zijn!!

8. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Ik ook, ik begrijp alleen niks van mijn cyclus, ei springt toch altijd 10 dagen voor je menstruatie? Dan zouden de pijnen niet van m'n ei moeten komen... want ze zijn nu stukken minder (sinds anderhalve dag), en ik zou pas ongesteld moeten worden rond de 30e. Nou ja, misschien een heel vroeg eitje en deze maand eerder ongesteld (en als ik geluk heb niet :D:)) We'll see :) Voor jou ook fingers crossed!

9. Rinkeltje

Rinkeltje Actief lid

2 mrt 2014
    134
    0
    0
    Ik zou wel even het volgende laten uitsluiten: bbz, blaas-/eileider-ontsteking, cyste of ander niet gezond weefsel.

Het kan natuurlijk zijn dat je klachten zo intens zijn omdat je er constant op focust, maar blijf er niet te lang mee rondlopen.

Maak desnoods een briefje voor de dokter met google translate, zodat ze snapt wat je wilt laten onderzoeken.

10. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL

Thanks voor je reactie! Je hebt gelijk, ik ga van de week er nog eens langs. Mijn klachten zijn dan wel veel minder inmiddels maar het kan natuurlijk nooit kwaad.

Deel Deze Pagina