menstruatiepijn eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Friesland90, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Jij hebt dus goed geklust neem ik aan???.hihi wart klinkt dat toch gek..
    Als het aan je ei ligt ben je zwanger hihi spannend.. Dat wordt nog lang wachten tot testen
    Ik had gister echt verwacht ongesteld te worden.
    Had ook veel steken links helemaal onderin. Vooral gaan zitten en te snel recht op staan deed zeer. Heb ik met mijn zoontje volgens mij niet zo ervaren..
    Kan natuurlijk heel wat anders zijn dan bm of eierstokken of innesteling. Je lichaam zit vol vreemde andere dingen..!!

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    hahaha.. Ja ik hoop het ook! en idd, nog lang wachten..... Beetje jammer weer! :p
    Maar goed, ga me gewoon lekker bezig houden met andere dingen! ;)

Maarree... als het gaat om menstruatie pijn eisprong? dan kan het dus zeker wel.. want ik heb menstruatie pijn in lichte vorm en de gyn heeft gisteren duidelijk laten zien dat mijn ei op springen staat!
    misschien een leuk weetje voor meer dames die zich dit afvragen... :D

Ik heb vannacht wel heeeeeel slecht geslapen, of dat nou komt omdat je er dan zo vol van bent de hele dag?? Ik weet het niet, haha.
    Maar dat word vanavond vroeg nr bed!

We gaan iig voor elkaar duimen. Je bent niet ongesteld, dus wie weet, is het deze ronde raak! ;)

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik had een heel bericht getypt maar nou ben ik het weer kwijt.. Leuk zon kleine van vind 16 mnd die nou al mobiel verslaafd is Haha!!

Eigenlijk is het helemaal niet logisch dat je de eisprong zo kunt voelen en dat het zelf zeer kan doen.. Mijn libido zakt enorm als ik maar het idee heb dat ik misschien ongesteld zou worden. En als het zeer doet ben ik bang dat het klussen ook pijnlijk zal zijn. Je zou toch denken dat je lichaam je wel beschermt tegen eipijn door middel van een of andere soort hormoon..Haha!!

Het wachten is niks waard maar inderdaad maar zoveel mogelijk afleiding zoeken. Ik ben nu nog thuis tot maandag omdat ik vakantie heb (schoolbank mh antie) ookwel lekker hoor..!!
    Wij gaan een test doen op 26 februari. Het is dan eigenlijk nog wel veel te vroeg om een test te doen,.maar ik ben die dag jarig en we willen het er toch op gokken. We gaan nergens vanuit, naar stel hij zou wel positief zijn dan zou het natuurlijk wel heel leuk. Die dag vergeet je nooit meer..!!

En nu maar zorgen dat we de dagen tot die tijd goed door komen..

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dan zou ik vanavond lekker op tijd naar bed gaan inderdaad.. Een dag met veel info kan soms vermoeider zijn dan je denkt hoor..!!

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren

Persoonlijk (en niet lullig bedoeld he) zou ik die vroege test niet doen..
    Toen ik zwanger was (die van 5 weken en 5 dagen) teste ik ook te vroeg en toen was hij negatief, ik blij... (gezien de omstandigheden) maar ik werd maar niet ongesteld, 5 dagen erna nog 1.. Ja hoor!! Positief...
    Dus voor hetzelfde geld ga je vroeg testen, is ie negatief maar ben je wel zwanger omdat je te vroeg getest hebt.. Snap je?
    1 of 2 dagen voor je menstruatie kan wel (zou ik zelf ook wel doen denk ik, hihi) maar ik wil je alleen maar de teleurstelling besparen, die misschien helemaal niet nodig is.

Verder lees ik ook veel verhalen over dat die testen speciaal voor je NOD helemaal niet betrouwbaar zijn. Maar ja, lees ook verhalen over dat ze weer wel betrouwbaar zijn. Het is maar net hoe je ervaring is denk ik haha..

Wat ik hier verder mee bedoel, je moet het zelf weten! Maar hou er ook rekening mee dat je dus ook misleid kan worden door de test he... ;)

Maar natuurlijk ga ik heeeeeeel erg hopen voor jou dat het raak is!!!
    Jij ook voor mij? :p

Ja vanavond vroeg naar bed..
    en idd, kids van die leeftijd kunnen zo lekker in de weg zitten/lopen..
    Maar ook wel grappig.. heb je wat te doen! (opnieuw je hele verhaal typen) haha..
    :D

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Daar heb je wel gelijk in.. Maar ik zie het toch wat anders eigenlijk.
    Als je namelijk een teleurstelling hebt, kun je je alvast voorbereiden op je menstruatie. En wat zou het leuk zijn als je toch nog zwanger bent..!! Daar zie ik de ramp niet zo van in eigenlijk dat is toch juist een extra verassing dan?
    Die teleurstelling dat de test negatief is, ben ik zo weer vergeten. De vreugde als hij positief is, zal ik de rest van mijn leven niet meer vergeten. Met name omdat het juist mijn verjaardag is.

Als hij negatief is, weet ik gewoon nog net zo weinig als nu en hou er dan zelf meer rekening mee dat het niet zo is..
    Waarom zou ik mezelf een teleurstelling besparen als ik misschien niet eens zwanger ben??
    Bij mijn zoontje testte ik 4 dagen voor NOD al aardig duidelijk positief. Dus of ik nog vroeger wel kan weet ik niet.. Echt niet. Maar we zien het wel..
    We doen geen testjes van kruidvat 2 voor 5, maar gewoon de dipsticks van Sensitest. Dus die kosten ook nog eens geen drol haha:D
    Extra gevoelig is ie dus niet, maar we doen gewoon een testje dan om het principe..

Wel bedankt voor je bezorgdheid, vind het heel lief:)!!!

Ik hoop ook heel erg hard voor jou dat het raak is..!!!!!! Denk dat de kans voor jou groter is dan voor mij, gezien je weet wanneer je ei ongeveer is en je ook al een paar rondes hebt gehad..

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik geloof dat jij net zoveel kans hebt als ik!! :D

enne.. Jij hebt ook een punt hoor!! wil andere altijd een teleurstelling besparen, maar zelf sta ik waarschijnlijk volgende week ook met zo'n sensi test in mn handen! hahaha..

Je hebt groot gelijk en moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Maar ik ga voor je duimen!!! En als hij negatief is, ga ik duimen dat je te vroeg getest hebt en TOCH zwanger bent.. :p haha..

Ik durf bij mezelf niet eens te hopen dat het raak is.
    Ben op de één of andere manier bang dat toen ik er niet klaar voor was en de situatie er niet voor was het wel lukte en nu we het heel graag willen het juist niet gaat lukken..... Stom! Ik weet het.. Maar het zit in mn kop en gaat er pas uit als ik zwanger ben denk ik.. ;)

Heel veel succes iig.. komt vast goed!

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dat is de angst die je hebt, maar natuurlijk is dat niet zo.. Het er te veel mee bezig zijn kan wel invloed hebben, maar zo veel ook weet niet denk ik. Met mijn zoontje was ik er ook erg me bezig op een gegeven moment maart het is toch echt gelukt. Hij zit naast me!! Hihi

Ik ben heeeeel heeeel dom geweest. Zie mijn album.. Ahum, schaam schaam!!!

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hahahha.. Dat is niet dom maar heeeeeeeeeel ongeduldig zijn!!
    Als hij nu positief was geweest had je een wonder vruchtje gehad... ;)

Hou het gewoon op dinsdag.. Dat is echt vroeg zat.. Ik ga voor je duimen!!! :-D

Hihi blijf er wel om lachen.. En nee ik lach je niet uit, maar dacht dat ik ongeduldig was.. Niet dus! Haha..

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    spannend..... morgen ga je testen toch!!! :D
    Ga voor je duimen hoor.. ;)

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Nou ik denk eerlijk gezegt dat mijn cyclus langer is en ik een paar dagen terug paà mijn ei sprong had.. Dus ik wacht nog even denk ik..
    Lastig hoor zonder ovulatie testen

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hai,

Hoezo denk je dat dan opeens..?
    Heb je wel regelmatige cyclus?
    Nou, ben benieuwd.. Zeker weten wanneer je je ei hebt is volgens mij ook bijna niet mogelijk. Ik had die echo en daardoor een indicatie, maar exact weten doe ik het ook niet..

Blijf gewoon duimen voor ons allemaal!

Fijne avond!

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik had eens een sensitest gedaan en diegaf een opdroogstreepje. Iemand anders had een eisprong en ook een zwangerschapstest gedaan. Deze gaf ook zeer duidelijk een opdroog streepje. een dag daarna had ik opeens veel minder afscheiding. Daarom denk ik dat ik mijn ei sprong had.
    Ik wacht het rustig af. Heb in ieder geval geklust Haha!!!
    Ik heb nog niet een cyclus, dit is mijn eerste ronde sinds de pil, ben nog niet zo lang gestopt met de pil.

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Meid, gefeliciteerd met je verjaardag!!
    (Ben nog op tijd) haha..

Ben benieuwd of je toch nog getest hebt..
    Voor mij ook moeilijk hoor, maar heb me voorgenomen zondag te testen.
    Zit nu op 6 dpo (als ik het goed heb) en sinds vanavond een beetje trekkerig gevoel in m'n baarmoeder en wittere afscheiding.
    Gisteren en vandaag hoofdpijn gehad. Dat heb ik bij m'n vorige zwangerschappen ook gehad, maar ik weet niet meer wanneer aangezien dat niet gepland was. :-S
    Ik maak me waarschijnlijk gewoon te druk of let er teveel op haha..

Hoe is het met de rest van de dames..?
    Stilletjes hier.. Iedereen druk druk druk.. ;)
    Moet ook gewerkt worden he..

Groetjes!

Deel Deze Pagina