nou ik ben zo bang voel me er zo naar onder... vanmorgen naar de wc en met afvegen een beetje bloed daarna niks meer gelukkig. Maar bij mijn eerste miskraam was het ook zo en daarna begon de buikpijn en heb ik nu ook een beetje echt moet positief blijven denken maar is zo moeilijk nu maar afwachten
jeetje, dat is zeker schrikken! Het kan natuurlijk altijd van de innestelling zijn! Ik duim verschrikkelijk hard voor je dat het goed zit!
Oh meissie niet doen hoor. Ik verbied je kindje in je buik om loste laten. Vast houden en als je 40 weken oud bent mag je los laten verdikkie. Ik denk aan je!
Het hoeft helemaal niet mis te gaan. Ik begrijp dat je door je ervaring daar erg bang voor bent. Maar probeer zoals je zelf al zei positief te blijven. Ik zal voor je duimen! Mara
Hey Meis, Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen voor je. Ik duim heel hard voor je! Liefs Vaam
Oh meid, ik duim dat deze kleine mag blijven zitten. Twee mk is echt wel genoeg. Ik hoop dat het vals alarm was. Knuffel.
Ik kan me voorstellen hoe bang je nu moet zijn. Probeer dat toch niet te zijn. Makkelijker gezegd dan gedaan he. Ik heb voor deze zwangerschap ook 3 miskramen gehad. Ik heb nu heel veel last van pijn in mijn buik. Het zijn alleen mijn banden. Ik heb dat gehad vanaf het begin dus vanaf 4 weken al. Onze uk doet het nu goed. Hartje klopt en alles. Hoe moeilijk het is probeer niet de hoop te verliezen. Voor mij is het elke dag een gevecht om de dag door te komen. Ik zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn en onze uk het nog doet. Knuf ik duim met je mee
Ik heb ook veel mk gehad en ook deze zwangerschap veel buikpijn. Bandenpijn kon het nog niet zijn want dat is veels te vroeg volgens de gyn, ze zei dat dit de groeipijnen waren. Heb ook flink bloedverlies deze zwangerschap, flinke angst, maar alles gaat gewoon hartstikke goed met t kindje! Ik duim voor je meis!
ik weet het moet positief blijven probeer het ook wel maar vind het zo moeilijk ook. Zo is het ook de andere miskramen gegaan. Bij de eerste ook 1 keer beetje bloedverlies maar het vruchtzakje was toen blijven zitten dus een wind ei.. bij e 2e miskraam beetje bloed week later heel veel bloed.. vind zo spannend/eng nu Heb 29 september pas een echo eerder kon niet.. nu ga ik dus maar positief blijven maar is onwijs moeilijk moest het hier daarom even van me afshrijven
Schrijf het maar lekker van je af hoor. Ik begrijp je angst. De angst is pas weg als je je kindje in je armen kan houden
Idd, sluit me bij Mimi aan! Het kan mij ook allemaal niet snel genoeg gaan Mijn werk vind dat ik me teveel aanstel en mijn miskramen naast me neer moet leggen...makkelijk praten is dat! Komt goed meid, jeetje de echo duurt wel lang, de 29e.
je werk vind dat je jezelf teveeel anstel nie normaal zeker zelf nog nooit meegemaakt ofso echt triest gewoon en de angst is inderdaad pas weg als je kleine in je armen ligt.. dat duurt alleen nog heeeee lang.
Ja he, ik snap je gevoel helemaal, dat het zolang duurt, vooral als je graag verder wilt zijn! Schrijf het hier lekker van je af, we luisteren (eh lezen) naar je verhaal. Het is ergens toch "fijn" om met lotgenoten te praten.
Ik zeg ook altijd dat eigenlijk als je zwanger bent en je hebt miskramen gehad dan ben je juist bang dat het fout gaat. Nou laat mij dan maar voor 9 maanden in coma liggen en als het dan zover is maak me maar wakker. Aan de andere kant vind ik het zwnager zijn verder helemaal geweldig. Pffff
nou ik vind het momenteel helemaal niet geweldig het zwanger zijn niet verwacht dat ik me zo naar kon voelen en ik met me rare klachten bleehh.. inderdaad 9 maanden coma zal wel fijn zijn.. of gewoon een zwangerschap dat je zeker weet dat het goed gaat je jezelf perfect voel enz... ik wil wel veel zo... maar dat is niet anders ik heb er alles nu voor over al kots ik me leeg al bijft me hoofd raar doen als het maar niet voor niks is maar ik blijf positief.. het komt allemaal goed met ons let maar op!
ja elke ochtend een heleboel gal en in de avond ook.. gelukkig overdag niet maar dat hoort erbij e kwaaltjes
Ik was in het begin alleen maar misselijk. Na mijn eerste echo opeens nergens last van. volgens echo was alles goed hoor . Met de angelsound hoor ik de kleine ook. Anyway. Mij is gezegd dat dat een goed teken is hoor als je heel erg misselijk ben of spugen