Menstruatiepijn en lage rugpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje1987, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Het onderwerp zegt het al.
    Ik heb sinds gisteren een heel raar gevoel in mijn buik, lijkt op menstruatiepijn of constante steken in de baarmoeder kan het niet goed omschrijven. Heel zeurderig gevoel is het en bij bukken en zitten is het wat meer aanwezig. Is niet dat ik het uitschreeuw van de pijn hoor maar echt zo irritant en zeurend gevoel.
    Heb 14mei mijn eisprong gehad (gespot door ovutesten en rekbaar slijm), dus nog een week tot NOD.
    Hebben hier meerdere last van?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat had ik ook een week voor mijn menstruatie al, ben dus wel gewoon ongesteld geworden dus dat was jammer, hoopte dat het een zwangerschap was maar helaas.

3. Vlindertje88

Vlindertje88 Nieuw lid

27 mrt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog +/- 4 dagen tot mijn NOD en ook ik heb een soort van menstruatiepijn in mijn onderbuik. En sinds vanavond onwijze pijn in mijn onderrug...Ben bang dat dit geen goede tekens zijn :(

4. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ik had zo'n 2/3 dagen voor mijn NOD menstruatiepijn, lage rugpijn alsof ik ongesteld zou worden en steekjes achter het schaambot.
    Dat was tegen verwachting wel raak :)

5. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ik wilde net in bad stappen en bruin bloed bij afvegen :(.
    Kan toch niet nu al ongi worden? Dan os mijn lf veel te kort.

6. Magz

Magz Lid

29 sep 2012
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn... Wie weet?

Lastig he? Al die onzekerheid... Je lichaam kan je ook zo voor de gek houden :S

7. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Buhh ja zeg dat, het is allemaal zeer aanwezig dus dacht ga je ff in bad miss verlicht het een beetje. Proberen moed te houden maar is soms zo moeilijk:(

8. Magz

Magz Lid

29 sep 2012
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kom op! Volhouden!

Als het een troost is, ik heb ook al een paar dagen last van mn rug en wat krampen die lijken op menstruatiekrampen, maar de test is positief... Ik zal in ieder geval voor je duimen!

9. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Ik zit momenteel met dezelfde klachten en loop ongeveer gelijk met jou! 30 mei is m'n NOD. Elke x weer van die dingen, wordt he niet goed van!! Hoop dat t nu positief is!

Ik mag van mezelf pas 31 mei testen....

10. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Dankje voor de bemoedigde woorden.
    Heb gewoon ff een dipje eerst een lange cyclus zit al op dag 64 en dan dadelijk ook nog een korte lf maakt het helemaal compleet.
    Jeetje, maar ik ga moed proberen te verzamelen en hopen dat het allemaal van een innesteling is.

11. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik heb dat ook gehad en het was bij mij toen ( denk ik) de innesteling! dus er is een kans :D

Deel Deze Pagina