Bruinverlies 8 DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anja1977, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een regelmatige cyclus met eisprong op Cd14/15. Knal ovu test en ovu pijn. Ik zit nu op DPO 8 en heb sinds vanmorgen bruinverlies, een klein inlegkruisje is voldoende. Daarnaast lichte krampen en rare druk in m'n onderbuik. Dit heb ik nooit eerder gehad. Ongi? Innesteling? Of niets?

Wie herkent dit?

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    zou idd innesteling kunnen zijn dat is gemiddelt tussen de 5 en 7 dpo. maar dit hoeft natuurlijk niet.
    ik heb het deze maand ook gehad 4dpo maar is helaas in ongy overgegaan. dus ik zou zeggen kijk het even aan. en ik duim voor je dat het niet doorzet!!!! zou super zijn als het raak is meid....spannend

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie.

Ik hou rekening met alles, maar t maakt t wel extra spannend... 😀

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    duim voor je meid!!!

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Kan van alles zijn maar we gaan natuurlijk voor een innestelingsbloeding ;).

6. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Ahh ik denk dat wij ongeveer elkaar de hand kunnen schudden. Alleen weet ik niet exact wanneer mijn eisprong is geweest. (ergens tussen 8 en 10 mei)
    Gisteravond een drupje bloed verloren en vanochtend wat meer.

(alleen heb ik het in combinatie met een borstontsteking)

Kunnen we mooi samen afwachten wat het is geweest (of blijft ;))

Succes in ieder geval!!!

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hè? Bij mij is t weer helemaal weg... Bij jou nog wel? We gaan duimen!

8. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Bij mij is het inmiddels ook helemaal weg!!!

Ja zeer zeker spannend.

Ik vraag me nu ook constant af wanneer ik zou kunnen testen.
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik heel erg vroeg positief getest.

Mijn partner gaat volgende week donderdag weg voor een paar dagen, graag zou ik het voor die tijd weten.

28e moet ik naar het ziekenhuis (voor misschien ook wel een scan) dus dan "moet" ik het sowieso weten!

Denk nog steeds niet dat het bij mij ook maar iets te betekenen heeft, want ik ben eigenlijk pas net bevallen. (14 weekjes geleden)
    Het is mijn partner die mij er zenuwachtig over maakt. hihi

Duim drie dubbel dik voor jou mee!

9. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    O wat goed Anja en Matonneke dat het weer weg is.
    Dan was het in ieder geval geen vroege ongesteldheid. ;):D

Spannend, ik hoop dat Kris gelijk heeft en dat het een innesteling was. :) Nu nog hopen dat 't ook blijft. :D Ja ik ben nu wat voorbarig in mijn denken, maar ben enthousiast voor jullie.

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Innestellling is gemiddeld 5-10 dgn na eisprong

Dus denk idd innestelling

En een innestellingsbloeding kan 1e teken van een aankomende zwangerschap zijn

Spannend

11. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    #11 Matonneke, 17 mei 2013
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
    hihi dankjewel voor het blij zijn.

Het zou bij ons ook meer dan welkom zijn.

We hebben nu twee zoons (8&7) en een dochter (14 weekjes). We wisten eigenlijk gelijk wel al dat we er graag nog een kersje bij zouden willen op onze fantastische gezin (taart)
    Echter geef ik volledige borstvoeding (zonder kolven of wat dan ook)
    Groot was dan ook de verassing dat mijn periode gewoon als vanouds weer 31 dagen was. Maand erop 33. En gezien mijn vruchtbare slijm klopt dat ook deze maand weer.

Het zou een mega wonder zijn als we nu al opnieuw zwanger zouden mogen zijn. :$

Nu nog die lastige paar dagen wachten. En hoeveel dagen moeten we dan wachten?
    Vorige zwangerschap heb ik 5 dagen na de innesteling positief getest.
    wat is wijsheid :cool:

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga keurig wachten tot m'n NOD ( denk ik ) jij? Ik durf nl niet eerder... 😣Wat een heerlijkheid dat je al 3 kids hebt.. Duimen voor de 4e!

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    nou ik denk dat mijn NOD toch eerder is geworden. inmiddels buikpijn en tijdens het plassen en douchen bloedverlies. :(
    cyclus van 25 dagen. :(
    week na de eisprong dus ongie geworden.
    maar niet zoals normaal kurkdroog maar juist veel slijmverlies.
    zal die ontsteking dan toch zoveel verschil maken???

Als je het vol kunt houden zou ik testen op NOD. Spannend is dat he...
    Ik riep bij mijn vorige zwangerschap steeds nee ik ben niet zwanger nee ik ben niet zwanger... toen zei ik op zaterdag avond opeens onder het voetbal heey ik denk dat we morgen moeten testen.
    nou hele nacht niet van kunnen slapen. Om half vijf zaten wij dan ook met onze slaperige koppies naar een test te staren. Ons af te vragend of we allebei scheel waren geworden en daardoor twee strepen zagen. hihi :p

Ja wij zijn al gezegend met drie prachtige kinderen. Gezelligheid!!!

Het is jullie eerste kindje zie ik.. Spannend hoor! :D

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Gisteren nog naar de HAP geweest.
    De dokter heeft een miskraam vastgesteld.

Verga nog steeds van de buikpijn en blijf lekker doorbloeden, maar nog geen stolsels. Dus het zal nog wel even aanhouden :(

Zolang ik nog niks tastbaars ben verloren geloof ik het niet. Struisvogel politiek.
    Fase 1 : ontkenning!

De stand: 3 kids (8,7 en 0) en drie *

Succes in ieder geval en ik duim voor een innesteling!

Liefs

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey! Had ook al in een andere topic gereageerd maar hier nog maar een keer. Bij de eerste heb ik ook bruinverlies gehad, een paar dagen. Dat was op 8, 9 en 10 dpo. (Ik temperatuurde trouwens) Ik bleek dus zwanger :) Hopelijk bij jou ook een goed teken!
    Wanneer mag je testen?

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Wat een nare situatie! Sterkte.......

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Je bericht geeft de burger moed :) mijn NOD= donderdag. Had gisteren en vanmorgen best pittige krampen en pijn/druk in linker lies. Dacht dat de ongi eraan zou komen, maar geen bruin of rood verlies. Heb 2 mei wel een hysteroscopie gehad, dus hou er rekening mee dat t "daarbinnen" nog gevoelig is...

18. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    ik ben vandaag ook 8 dpo en heb straks toen ik uit bad stapte ook bruinverlies gehad (leek wel grijzig/buinig plas), daarna niets meer. Ik heb het 5 en 6 dpo ook gehad (alleen 's ochtends, rest van de dag niets meer) en gisteren helemaal niets, was zo blij, maar vandaag dus wel weer. Het is alles bij elkaar ook erg weinig, misschien net een inlegkruisje.
    Ik heb wel een korte luteale fase (7-10 dagen) dus het is bij spannend of het nu innestelling of naderde menstruatie is.

Heb trouwens nog een paar keer met een vinger gevoeld en dan komt er alleen wit uit....

Spannend! hoor graag hoe het verder afloopt.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Anja: ik hoop voor je dat het een goed teken is. Bij de tweede heb ik het trouwens niet gehad. Blijft spannend! Heb je ook nog andere kwaaltjes?

Stiertje: apart dat je dat had. Maar als je zo'n korte lf hebt, heb je dan nog geen drang om een testje te doen?

Hier trouwens ook in de wachtweken. Nog niet echt officieel voor een derde aan het gaan maar we hebben in mijn vruchtbare tijd onveilig gevreeën.. Ik vind het behoorlijk spannend :p

20. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Behalve krampjes en pijnlijke liezen geen verdere klachten... Het is afwachten,meer kunnen we niet doen...

Deel Deze Pagina