Gisteren heb ik de laparascopie gehad en alles zag er goed uit. Geen verklevingen, (heb schijnbaar chlamyidia gehad) en de eileiders waren goed doorgankelijk. Alleen heb ik pijn in mn buik. ze hebben midden in mn navel gesneden (dat is al mn gevoeligste plek) Verder zijn er nog 3 kleine gaatjes gemaakt. Lekker nog 2 weken uitrusten...
Geitje fijn dat het er allemaal goed uitzag. En ook al was het een kijkoperatie, doe rustig aan en gebruik die 2 weken om bij te komen hoor! Je doet vast al snel teveel.
Wat fijn dat alles goed is. Beterschap voor de pijntjes die je nu nog voelt. En kalm aan doen, rust nog maar lekker uit. Veel succes verder
Wat fijn dat alles er goed uitziet! Ga maar lekker uitrusten nu! Heb je ook nog last van het gas dat ze in hebben gespoten? Hoop dat je gauw zwanger zult zijn! Groetjes Marjo
dank je voor jullie fijne berichtjes, ik zal rustig aandoen, vandaag heeft mn ventje heerlijk gezorgd voor me. van t gas had ik geen last. hopelijk dat we allemaal snel op de lijst van zwangeren staan!