Hallo dames, Ik had al vroeg in mijn zwangerschap last van harde buiken en ben met 29 weken ook doorgestuurd naar het zh en daar aan de ctg gelegt en ik had idd weeen die om de 3min kwamen. na 4 uur geen ontsluiting mocht iik weer gaan en ik bleek een blaasontsteking te hebben. met 31 weken precies t zelfde alleen toen zonder blaasontsteking, maar weer geen ontsluiting(gelukkig). Wel was nu mijn baarmoedermond verweekt. Nu ben ik 33 weken en 4 dagen zwanger en ze is ingedaald. nu heb ik sinds vanmorgen een menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn.de rugpijn is constant en erg vervelend. Een warm bad en paracetamol helpt niet. Wat zou dit kunnen zijn? Moet ik me tochzorgen maken? groetjes
Toch even voor de zekerheid je urine laten controleren? Heb momenteel een blaasonstekin en sinds vandaag de zelfde klachten als dat jij beschrijft. Is je urine goed dan zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en je vk of gyn bellen.
Ja is misschien wel een goed idee. Heb er al 3x een gehad deze zwangerschap..voelde alleen heel anders, maar dat zegt natuurlijk niks. zal morgen even me urine inleveren bij de dokter