Oké, Ik twijfel of ik even moet bellen. misschien weet iemand van jullie wat het kan zijn.. gister avond veel harde buiken, eerst had ik het idee om de 3 kwartier, deden niet echt pijn en waren er maar zo'n 20/30 seconden.. Dit hield op, dus ik dacht oké niets aan de hand. Daarna kwamen ze ineens om de 5 minuten ongeveer, ik las op internet dat dit voorweeen kunnen zijn. Ik had me voorgenomen dat als ik er snachts last van zou houden ik het ziekenhuis zou bellen sochtends. maar de harde buiken hielden niet aan, alleen werd ik vannacht wakker met menstruatiepijn en Ik was misselijk. Ik heb hier 2 uur wakker van gelegen, en me voorgenomen dat als het nog even aanhield ik zou bellen. Intussen dus weer in slaap gevallen en weg buikpijn. Oké, kan erbij horen dacht ik. Nu heb ik dus al even last van mn bovenbuik, ik dacht mijn maag.. maar ik zat net aan mn buik te voelen en volgens mij zit die hoger. Het voelt wel als een soort van gemene maagpijn. Maar als ik aan mijn buik voel is het alsof de bovenkant van mijn baarmoeder hard is. Ik heb mijn meisje net nog voelen schoppen gelukkig. Nu voor de derde dag een gezwollen gezicht (meer bovenkant ogen) als ik wakker word. herkent iemand dit??
Bij twijfel altijd even bellen.... Harde buiken/voorweeen kan, maar als je twijfelt is het beter te bellen. (vindt dat zelf ook altijd lastig inschatten...)
Je maakt je zorgen, dus ik zou gewoon even bellen meid. Ook als er niks aan de hand is ben je dan in ieder geval gerustgesteld. Succes!
Ik zou ook even bellen en als het kan even langs gaan om te checken. Better save then sorry! Het kan er inderdaad gewoon bijhoren maar het kan ook wat betekenen. Dat weet je natuurlijk nooit totdat het bekeken wordt. Veel geluk tijdens je zwangerschap Groetjes
Bedankt voor jullie berichtjes Ik heb gebeld en ik moet om 1 uur langskomen, dan maken ze een hartfilmpje, checken ze mijn urine en bloeddruk enzo. Toch blij dat ik even gebeld heb. Hopelijk is het niets.
Goed dat je gebeld! Zekere voor het onzekere. Hopelijk idd gewoon onschuldig maar dan is het fijn dat je vanmiddag gewoon gerustgesteld kunt worden. Laat je weten hoe het gegaan is?
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Ik heb aan de ctg gelegen en een inwendige en uitwendige echo gehad. Ook heeft ze gevoeld (auw!!), en is er bloed geprikt en mijn urine is gecheckt. Alles zag er goed uit en de is flink gegroeid Ze kon wel zien dat ik harde buiken had, maar deze zorgen niet voor ontsluiting oid. Gelukkig!! Met een inwendige echo heeft ze gemeten en kwam op 3.69 en 4.12 cm uit.. Tenminste, dat zag ik op het beeldscherm. Ziet er goed uit zei ze. Urine is schoon, bloedonderzoek is nog niet binnen maar als er iets raars uitkomt word ik gebeld. Ik ga er dus vanuit dat als ik voor 5 uur niet gebeld ben alles goed is. Wat een opluchting
inderdaad goed dat je gebeld heb/ Dan kan je je zorgen weer opzei zetten en nog even een paar weken van je zwangerschap genieten! Harde buiken zijn nooit fijn maar horen er helaas ook bij.