menstruatiepijn gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladyglg, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyglg

ladyglg Lid

11 sep 2006
    27
    0
    0
    hai
    vraagje is het normaal dat je menstruatiepijnen voelt als je zwanger bent
    het is niet echt dat maar meer een zeurderig iets dat uitstraalt naar mijn bovenbenen en onderrug word er gek van. in mijn vorige onderwerp had ik geschreven denk zwanger te wezen nou ja qau gevoel is het een dikke streep maar maak me zorgen om die menstru pijnen of wat het ook is moet wel erbij vermelden dat ik een buikbreuk heb dus ik heb links van me buik geen buikspier meer die is verwijderd doordat ik een tumor had, en voel de pijn dus ook maar aan een kant rechts.. help kent iemand dit en was tog in verwachting.........

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik had ook menstruatiepijn in het begin van de zwangerschap. Dat zijn je banden die oprekken. Heb je nog geen test gedaan?

3. ladyglg

ladyglg Lid

11 sep 2006
    27
    0
    0
    hai daphne

nee ik heb nog geen test gedaan mijn nod is inprincipe donderdag zie mijn onderwerp eisprong niet gevoeld

maar ik ben zo goed als overtuigd en ik denk hoop dat mijn lichaam mij niet zo in de maling neemt pfff frustrerend is dat
    ik denk zelf als ik nu test dat er niks uit komt vanwege me hcg ben pas sinds vandaag misselijk dus ik denk dat dat nu aan het opbouwen is.

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden, hoor. Ik heb wel een paar weken het gevoel gehad dat die ongesteldheid elk moment kon komen. Toen was ik dus al 5 of 6 weken zwanger.

Binnenkort lekker testen, dus, dan weet je het zeker!

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hoi

zoals je ziet nadert mijn NOD maar ik heb sinds vandaag lage rugpijn, meestal voorbode van :evil: , maar jullie schrijven hier dat je ongi pijn had en toch zwanger bleek te zijn, hoorde rugpijn hier bv. ook bij?

groetjes
    flyke

6. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Bij mij wel in ieder geval flyke, was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Dus niet he!

7. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Ik heb hetzelfde gevoel, al ongeveer anderhalve week de ene keer iets erger als de andere keer en vooral 's morgens vroeg als ik opsta en aan het eind van de dag... En ik ben toch echt zwanger....
    Succes
    :)

8. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ik had geen rugpijn, maar ik heb nooit rugpijn als ik ongesteld moet worden, dus daar kan ik even niets over zeggen ...

9. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    Belgiƫ
    dat gevoel heb ik nu ook - en ik ben, zoals je kan zien, zwanger dus ik hoop voor jou dat het ook daaraan ligt ;)

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties! mijn hoop is nog niet helemaal weg, en raar maar waar, vandaag heb ik geen rugpijn meer, maar ik zal er niet teveel op hopen, ben nogal vlug teleurgesteld anders

Nessa en Paprika: dikke proficat!!!
    mama san en dominique: nog een goede zwangerschap en een pracht van een baby!

groetjes
    flyke

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik had dat ook, dacht dat ik ieder moment ongesteld zou worden zo een last had ik van mijn rug en buik, maar zoals je ziet loopt mijn zwangerschap al op het eindje!
    Succes met testen meid en laat er maar een mooi vet kruis op staan!!

liefs, misspuma

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    bedankt miss puma!
    en voor jou een goede bevalling en een pracht van een zoon zal het worden zie ik!

en is het bij mij niet deze ronde, maybe next ronde, :) meer kan er niet over gezegd worden, afwachten dus ;)

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hoi

die ongi gevoelens kunnen dus duidelijk wijzen op zwangerschap!
    Ik ben namelijk zwanger!
    NOgmaals bedankt voor jullie reacties!

groetjes
    flyke

14. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Gaaf voor je,

Nou gefeliciteerd dan maar en een hele goede zwangerschap gewenst.

:)

Liefs San

15. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Super zeg! Gefeliciteerd!

16. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ik had ook voordat ik wist dat ik zwanger was buikpijn dus ik dacht dat ik elk moment ongesteld kon worden.. mooi niet ik was zwanger.... die pijnen heb ik nu weer... ik denk dat je die de hele zwangerschap kan houden

17. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    hoera van harte gefeliciteerd

groetjes kimberly \:D/

Deel Deze Pagina