Erg onwaarschijnlijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievelouka, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievelouka

7 mrt 2011
    11
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit toch te dubben, dus heb uiteindelijk besloten om maar een berichtje te plaatsen.
    Nadat ik bij onze dochter zwangerschapsvergiftiging heb gehad en in de eerste week drie keer opgenomen ben in het ziekenhuis heb ik via de ha en de gyn nagevraagd wat ik het beste kon doen, met een positief resultaat. Mocht ik weer erge zwangerschapsjeuk krijgen, bloeddruk hoger, eiwit in de urine, wordt ik ingeleid en moet ik eerder bevallen.

Op 12 februari ben ik ongesteld geworden, dus op 18 februari mijn spiraaltje laten verwijderen en nu heb ik het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn.

Ik heb regelmatig last van hoofdpijn, vorige week dinsdag ben ik bijna flauwgevallen terwijl ik genoeg gegeten had, mijn buik is opgezwollen, waardoor ik mijn broek continue open heb omdat het anders knelt. Daarbij komt dat ik afgelopen weekend door twee mensen aangesproken ben, waarvan ze dachten dat ik zwanger was.

Nu vind ik het eigenlijk heel stom van mezelf, want ik dacht eerst ook dat ik zwanger was, maar denk nog steeds dat het eigenlijk niet kan.. Maar uiteindelijk gisteren (veelste vroeg) toch een test gedaan. Het is vandaag pas 21 dagen en de test was natuurlijk negatief.

Maar ik hoor eigenlijk toch graag jullie reactie...

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt op 18 februari, nadat je ongesteld was geweest, je spiraaltje laten verwijderen.

Nu heb je zwangerschapsklachten.

Dan ben je dus binnen twee weken na het verwijderen van de spiraal zwanger geworden? Lijkt me haast onmogelijk.

Ik vermoed dat je nu ergens rond je eisprong zit en dat daar al je klachten vandaan komen. Mijn advies is dus om te gaan klussen!

Ook kun je klachten krijgen van het verwijderen van het spiraal. Tenminste, als je er eentje had met hormonen.Die hormonen is je lichaam nu kwijt, dus je lichaam moet het allemaal weer zelf gaan oppakken.

Je zou nu over twee weken een zwangerschapstest kunnen doen. Ik weet het, dat is nog lang wachten, maar aan de andere kant....Die twee weken zijn zo voorbij. Vooral als je flink aan de klus gaat :p.

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    @behappy hey ik heb ook een spiraal gehad. maar begreep van de arts toen dat je wel een ei sprong heb dan. misschien is deze gesprongen na het verwijderen. dat zou betekenen dat ze wel zwanger kan zijn toch?? of is dit alleen mogelijk met een koper spiraaltje zonder hormonen:(

4. lievelouka

7 mrt 2011
    11
    0
    0
    Ik had idd ook begrepen dat je met een mirena een eisprong hebt, maar dat de mirena ervoor zorgt dat deze niet bevrucht kan worden.. maar dan zal het nog steeds erg snel zijn toch..

5. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Een vriendin van mij ik 2x zwanger geworden toen de mirena er nog in zat. Dus alles kan. Je kan altijd een test doen als je het zeker wil weten... maar het is mogelijk

Deel Deze Pagina