menstruatiepijn,is dit normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Klaproos, 3 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#1 Klaproos, 3 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2013
    Misschien weet iemand dit? Ik weet zelf niet eens hoe lang ik zwanger ben ;) Was 15 januari ongesteld en ik heb een cyclus tussen de 22 en 25 dagen (met IUI vaak 22 en heb puregon gespoten) De innesteling was 3 februari en heb ik duidelijk gevoeld. Nu heb ik sinds 2 dagen een soort menstruatieachtige pijn en bij m'n liezen ook een trekkend gevoel. Het voelt als spierpijn een beetje alleen heb ik niets gedaan. Dit kan toch geen bandenpijn zijn al? Volgens mij ben ik net 7 weken. Ik krijg pas met 8 weken een echo,volgende week maandag maar ben heel bang dat het misgaat. Ben ook niet meer zo misselijk :( Nu heb ik gisterenavond wel Norit gehad ivm diaree. Sorry voor het vragen en de onzekerheid!

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik herken het spierpijn gevoel, dat komt door de hormonen.
    de menstruatiepijntjes zijn een teken dat de baarmoeder zich klaarmaakt voor een zwangerschap en gaat groeien.

en dat de misselijkheid weg is, is geen garantie dat het ook wegblijft, zou wel mooi voor je zijn trouwens! ;) geloof me misselijk zijn is geen pretje. het is ook geen teken dat het misgaat, je hoeft helemaal geen symptomen te hebben om goed zwanger te blijven.

3. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Dat is heel normaal hoor, had ik ook! Dat trekkerige gevoel bij je lies komt al wel door je banden, ook in het begin gaat je baarmoeder al wat groeien. Verder kan het ook je baarmoeder zelf zijn, door de hormonen en het gerek kun je dat ook voelen. Zo lang het geen extreme krampen zijn, maar gewoon steekjes en pijntjes is er meestal niks aan de hand. Mijn vk zei dat dit juist een goed teken is, dat betekent dat de baby groeit en dat je lichaam druk bezig is!

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dank jullie wel meiden voor het antwoord! De krampen zijn niet heel pijnlijk en ik hoopte ook op zoiets,dat de baby goed groeit. Ben ook zo onzeker na de MMM.

Glimworm,ik ben normaal gesproken flink misselijk,de hele dag geen honger en weeig gevoel. Nu ineens wel weer. Maar nog steeds geen gebruikelijke dingen,snoep doet me nog steeds kokhalsen :D

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

das alleen maar mooi tochdat je nu weer gewoon lekker kan eten ?

ik heb 2 hele verschillende zwangerschappen gehad

bij de eerste helemaal geen symptomen en geen vreemde voedselverslavingen.

bij deze uk juist heel veel kwaaltjes (gelukkig geen misselijkheid) en soms echt trek hebben in iets ongezonds

Deel Deze Pagina