hallo dames, ik ben nu ruim 29weken zwanger en sinds eergisteren mega last van twee aambeien. nu heb ik vandaag a. vogel hamameliszalf gekocht. zijn er meiden die hier ook last van hebben?? en misschien nog andere tips om van de pijn, jeuk en aambeien af te komen? wil er echt snel vanaf want slaap er erg slecht door...
Curanol!! Kun je online bestellen of bij de apotheek halen. Echt wonderspul Was het enige wat hier hielp.
sprayen met neusspray van Ovitrin of hoe heet dat merk. Ik had ook zn last bij mn zwangerschap jongste zoontje, na de bevalling nog meer en niets hielp. Kraamverzorgster gaf mijn man de opdracht neusspray te halen, nou het helpt geweldig. Het slonk gelijk en jeuk ging weg, voor mij geen sperti meer.
Ik weet niet hoe je er vanaf kunt komen, maar bij de yoga wel geleerd hoe je ze kunt voorkomen. Als je de grote behoefte moet doen, niet meedrukken. Maar gewoon rustig (met een boek) ontspannen. Het werkt misschien niet meteen, maar het werkt wel. De docente zei dat je erin het begin 10 minuten voor moet uittrekken, maar die heb ik nooit nodig gehad.
ijsklontje tussen je billen....dan slinken ze.... klinkt gek maar werkt super. ik pak dan een nat washandje en leg deze in ene zakje in d evriezer. daarna bevroren tussen de billen , en erna aambeienzalf. sterkte ik weet wat je voelt...oef
ow en als je moet poepen naar achter leunen en niet naar voren. dan maak je ene glijbaan [ zegt mijn gyn ] waardoor de ontlasting makkelijker eruit glijd...
Ik ben 27 weken zwanger en toevallig vorige week ook last van deze kwaal gehad! Je moet naar de apotheek gaan daar hebben ze zalf waarmee ze slinken en een zalf met lidocaine dat is licht verdovend! Het werkt super! Bel je huisarts dan kan ie dat voorschrijven kan je het meteen ophalen!
In bad met groene badendas original. Mini compresje maken zelf van appelstroop die je ertegen kunt houden. Zo vaak mogelijk spoelen met heel koud water. Tea trea oil, Curanol zalf en pillen. Nou zelfs mijn 'bevallings' aambeien waren na 5 dagen weg met die technieken.
Na mijn bevalling helaas flinke aambeien gekregen. Op advies van vk curanol en zalf met lidocaine gebruikt en regelmatig badje met kamillethee! Gewoon twee theezakjes ff flink laten trekken en dan in bad met een lage water.
curanol! creme én pilletjes! (gewoon bij apotheek zonder recept) en daarnaast magnesiumpilletje opkauwen als je naar bed gaat, zorgt voor soepeler ontlasting. Sterkte!