7+5 en geen klachten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Papallona, 14 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Kent iemand dit? Ik ben nu 7+5 en heb eigenlijk nergens echt last van. Ik heb enorme steken gehad in Mn buik 2 weken geleden. Vorige week misselijkgevoel maar niet overgeven. En nu? Eigenlijk niks. Raar maar daar maak ik me dus zorgen over

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    De ene vrouw heeft wel last van kwaaltjes, de ander niet.. geniet ervan zou ik zeggen :)

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.286
    17.345
    113
    Dit!

Als je even rondzoekt op dit forum vind je heel veel topics waarin vrouwen aangeven dat dit gewoon kan :)

4. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Ja, bij de eerste had ik nergens last van. Pas bij 8 weken tot ongeveer 10 weken werd ik wat weeig en dat was het. Energie voor 10. Sportte gewoon.

Nu heb ik het tegenovergestelde: vanaf 6,5 week ben ik misselijk, moe, futloos, geen energie en zeker niet sporten.

Het kan dus allemaal :)

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja hoor kan zeker.
    Vandaag 6 weken en geen klachten, en zwanger van een tweeling met kloppende hartjes dus ja het kan.

6. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Bij mijn dochter ook totaaaaal geen klachten.
    Kwam er volgens mij ook pas met acht weken achter ofzo.
    En nu.... pfffff misselijk, moe, hoofdpijn
    Dus: geniet er maar van! (Heb ik de eerste keer niet genoeg gedaan geloof ik )

7. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Meid geniet er van ik het me hele zwangerschap niets gevoeld ja hoog uit de kleine bewegen en zelfs de weeen heb ik grotendeels gemist merkte pas iets met 8 cm ontsluiting...... ik zou zeggen ideaal!!!

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Geloof mij, geniet ervan! Hopelijk blijft het de hele zwangerschap zo voor jou ;)

Ik heb echt genoeg klachten en dan ben je écht niet meer zo blij als je ze hebt ;) van 4 tot 20 weken héél veel spugen en aan de medicijnen moeten.. en zodra dat over is heb ik dagelijks zoveel last van maagzuur dat ik ladingen dingen niet meer prettig kan eten of drinken.. en ik heb al sinds 16 weken veel last van banden en bekkenpijn.
    Enige wat leuk is, ik voel mijn kleine meisje heerlijk veel bewegen en ben happy dat ze gezond is :)

9. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Geniet er aub van! Bij mijn 2e had ik niet eens het gevoel dat ik zwanger was. Die droomt nu lekker. Dat wilt dus niks zeggen

10. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    Ik heb tot 28 weken bijna geen last gehad van kwaaltjes. Ik haal ze nu wel dubbel en dwars in. Geniet ervan dat je je zo goed voelt

Deel Deze Pagina