Kent iemand dit? Ik ben nu 7+5 en heb eigenlijk nergens echt last van. Ik heb enorme steken gehad in Mn buik 2 weken geleden. Vorige week misselijkgevoel maar niet overgeven. En nu? Eigenlijk niks. Raar maar daar maak ik me dus zorgen over
Dit! Als je even rondzoekt op dit forum vind je heel veel topics waarin vrouwen aangeven dat dit gewoon kan
Ja, bij de eerste had ik nergens last van. Pas bij 8 weken tot ongeveer 10 weken werd ik wat weeig en dat was het. Energie voor 10. Sportte gewoon. Nu heb ik het tegenovergestelde: vanaf 6,5 week ben ik misselijk, moe, futloos, geen energie en zeker niet sporten. Het kan dus allemaal
Ja hoor kan zeker. Vandaag 6 weken en geen klachten, en zwanger van een tweeling met kloppende hartjes dus ja het kan.
Bij mijn dochter ook totaaaaal geen klachten. Kwam er volgens mij ook pas met acht weken achter ofzo. En nu.... pfffff misselijk, moe, hoofdpijn Dus: geniet er maar van! (Heb ik de eerste keer niet genoeg gedaan geloof ik )
Meid geniet er van ik het me hele zwangerschap niets gevoeld ja hoog uit de kleine bewegen en zelfs de weeen heb ik grotendeels gemist merkte pas iets met 8 cm ontsluiting...... ik zou zeggen ideaal!!!
Geloof mij, geniet ervan! Hopelijk blijft het de hele zwangerschap zo voor jou Ik heb echt genoeg klachten en dan ben je écht niet meer zo blij als je ze hebt van 4 tot 20 weken héél veel spugen en aan de medicijnen moeten.. en zodra dat over is heb ik dagelijks zoveel last van maagzuur dat ik ladingen dingen niet meer prettig kan eten of drinken.. en ik heb al sinds 16 weken veel last van banden en bekkenpijn. Enige wat leuk is, ik voel mijn kleine meisje heerlijk veel bewegen en ben happy dat ze gezond is
Geniet er aub van! Bij mijn 2e had ik niet eens het gevoel dat ik zwanger was. Die droomt nu lekker. Dat wilt dus niks zeggen
Ik heb tot 28 weken bijna geen last gehad van kwaaltjes. Ik haal ze nu wel dubbel en dwars in. Geniet ervan dat je je zo goed voelt