hey meiden , wie heeft er voor of na? NOD positief getest en hoeveel dagen en had je ook al kwaaltjes
Bij mijn dochter 2 dagen na NOD (op NOD was ie nog negatief) en nu geen flauw idee, het kan voor NOD zijn geweest (klopt misschien ook wel) of erna zijn. Heb op 13-9 positief getest maar dat was een licht streepje. Op 16-9 was ie al een stuk duidelijker. Bij mijn dochter had ik volgens mij weinig kwaaltjes. Viel me alleen op dat ik heel veel melk dronk, terwijl ik dat niet eens lekker vind. Nu heb ik nog steeds heel erg pijnlijke borsten, ze voelen zwaar aan en het lijkt net alsof ze beurs zijn. Ook veel last van zuur. Liefs, DD
Heeii heeii, Bij mijn zoontje testje ik 1 week na NOD positief, had toen nergens last van alleen beetje moe en puistjes. Nu heb ik 1 dag voor NOD positief getest en heb eigenlijk nog niet echt ergens last van, alleen beetje spierpijn gevoel en steken bij mijn baarmoeder, moe en heeel klein beetje misselijk in de ochtend en kan de hele dag door eten, heel snel vette haren en PUISTJESSS Ma heb nog niet echt het gevoel dat ik zwanger ben, ma goed ben ook nog ma 4 weken Liefss Adorable