menstruatiepijn 30 weken, wat is dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luuz, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen dames..

al de hele ochtend heb ik vreselijke menstruatiepijn..
    Alsof ik elk moment ongesteld ga worden..
    nu las ik op internet dat het van het indalen kan komen, maar daar lijkt het me wat vroeg voor met ruim 29 weken.. ik moet wel eerlijk bekennen dat ik gisteren iets te veel heb gedaan dus misschien is dat het ook wel..

iemand enig idee wat dit verder kan zijn? of iemand die dit ook heeft?

alvast bedankt

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het lijkt mij ook dat het van te veel doen kan komen, als het bljft even de vk bellen.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb dat nu ook. En heb net 2 taarten afgemaakt. Dus ik denk ook dat het komt van te veel doen.

4. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Heb ok ook regelmatig, komt idd van te veel doen of indelen ban je kindje wat overigens prima kan rond de 30e week hoor. Met een warme kruiken op de bank of een warme douche moet het afzwakken zo niet ff je vk bellen.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heb ik ook af en toen en mijn kleine is toch ook al in aan het dalen volgens vk.. Indalen voel je ook in je schaambenen/bekken. Soort van druk zeg maar.. Als t lang aanhoud idd ff bellen!

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    even in de gaten houden, ik heb dit ook regelmatig alleen heb ik de pech dat ik er nu al 2x heel veel bloed bij verloren heb, en dus in het ziekenhuis belandde.

heb je geen last van combinatie met harde buiken?
    Als je het niet vertrouwd kun je je VK of Gyn altijd even bellen.

Lekker op de bank kruipen met een warme kruik doet ook vaak wonderen! Oh ja, en mijn gyn zegt altijd dat ik even moet gaan liggen, niet zitten op de bank want liggend kan je bloed beter circuleren!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heppiedepeppie
    hier is het ook een opname geworden..

waren harde buiken/beginnende weeen..
    heb nu weeenremmers en longrijpings spuiten gehad.. geen ontsluiting maar rommelt wel flink.. de term dreigende vroeggeboorte is hier regelmatig gevallen..

pijn is nu weg, harde buiken worden minder... 3x per dag ctg en een echo.. baby doet het super gelukkig..

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jeetje meis... das dan toch een heftige wending zo :(

Take care en ik duim voor jou en je kleine meisje dat ze nog flink wat weekjes in jouw buikje mag blijven!

xXx

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja was niet helemaal de bedoeling.. meisje doet het nog steeds super.. worden beide goed in de gaten gehouden.. net wederom nieuwe medicatie gehad, morgenvroeg opnieuw echo, ctg's etc..

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hopelijk blijft ze nog even binnen!!! Sterkte

11. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ik heb een heel weekend "menstruatie" pijn gehad. Dit was rond de 30ste week.
    De kleine lag in de breedte. Achteraf zag ik tijdens de echo dat hij in de juiste positie gedraaid is omdat hij geen plek meer had in de breedte. Ik heb me erg rustig gehouden.;) Gelukkig is het weer overgegaan. Als je toch twijfelt --> de VK bellen, voor de zekerheid.

Groeten Jane

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Jeetjes meis, hopenlijk blijft ze nog even lekker bij mama binnen!!
    Goed dat je gebeld hebt gister!!
    Succes meis!

Deel Deze Pagina