wij zijn inmiddels er achter gekomen dat alles goed is met beiden en nu hebben ze voor mij attans hihih een kijk operatie geplent . De wacht tijd is zo'n drie maanden. Ben erg benieuwd komen we daar goed door heen en verder geen afwijkingen of zo gevonden worden dat gaan we met IUI beginnen. Erg spannend allemaal.
Spannend! Bij mij hebben ze ook een laparoscopie gedaan. Is me echt 200% meegevallen. Ik heb er weinig last van gehad, en je houdt er ook 2 ieniminie littekentjes aan over. Ik hoop dat het met jou net zo goed gaat!
Wat spannend zeg. Kijkoperatie is goed te doen, ze kunnen vaak heel veel uitsluiten. Succes en op naar de eerste IUI. Groetjes Elvira
Dank je wel ben ook er benieuwd zie er minder tegen op dan mijn vriend die heeft er meer last van dan ik terwijl het om mij gaat hihih.
Hallo, heb vandaag te horen gekregen dat ik ook een kijkoperatie moet ondergaan. Heb een paar cyctes en mischien endometriose. Ik zie er erg tegenop. Niet tegen de operatie zelf maar wel tegen de narcose. Ben als de dood voor prikken. Krijg een een infuus ozo? Groetjes
Ik vond de kijkoperatie ook 100% meevallen. Ook ik was erg bang voor het infuus. Het infuus kreeg ik in mijn hand maar de verpleegster was zo aan het kletsen met me dat ik het amper gevoeld heb. Ook even andere kant op kijken. Voordat je het weet wordt je wakker op de uitslaap kamer en denk je "was dit het nou". Voor de meiden die kijkoperatie moeten ondergaan sterkte en valt echt mee. gr vruchtje
ik zelf heb wel eens eerder een operatie ondergaan aan iets anders en heb ook een infuus gekregen in mijn hand en die operatie was mijn alle eerste en heb er niks aan gevoeld stelt niet veel voor. Voor de kijk operatie die ik moet ondergaan ben ik niet zo heel bang voor meer het idee dat ze mijn buik opblazen en die slang die je meschien in je keel krijgt om je zuurstof toe te dienen. En de pijn achter af die je meschien wel zult krijgen. Maar was bij de vorige keer dat ik geopereerd werd ook zenuw achtig en heb me eigelijk drukker gemaakt dan dat het voorstelde. Liefs manuela