wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girly, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hallo meiden,

Op 30 mei heb ik een curretage gahad nadat we te horen kregen dat het hartje niet klopte! nu ben ik nog steeds niet ongesteld maar sinds maandagavond paar druppels bruin en dinsdag weer weg! en savonds weer een paar druppels! en nu weer weg! is dit normaal dat het ff op gang moet komen ofzo? heeft iemand ervaring met de 1e menstruatie na een curretage? (hoor nml ook veel dat het juist heel veel is)durf ook niet te testen voor een evt teleurstelling! pff!

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    hoi,

je lijf moet nog herstellen waarschijnlijk

ik ben gecurreteerd met 5 weken en 4dgn...in okt 2009
    ik teste 5 weken daarna nog steeds positief....maar was niet meer zwanger.

ik heb hier heel veel verdriet van gehad.. want hoe kon ik nou pos testen terwijl er geen kindjes meer was....

vanaf het moment dat ik daarna neg teste werd ik ongesteld....
    het duurt even voor het hcg hormoon uit je lijf is.

sterkte....

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Ik zou wel even testen om te kijken of er nog hcg in je bloed zit. Zoals bijoux zegt dat houdt de menstruatie tegen.
    Ik zou wel even contact opnemen met de ha voor een bloedtest als je positief test. Hopelijk betekent het dan dat je gewoon weer zwanger bent!

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi,

Ik ben niet gecurreteerd maar heb door middel van cytotec de miskraam opgewekt nadat wij te horen kregen dat het hartje niet meer klopte. Ik heb na ong. 3 weken zo'n 6 dagen last gehad van bruinverlies. Volgends mijn vk kon dit ook een eerste menstruatie betekenen omdat het lichaam vaak niet veel schoon heeft te maken zo kort na een miskraam. 45 dagen na de miskraam ben ik weer echt ongesteld geworden.. Dus het hoeft niets te zijn, kan heel goed zijn dat je lichaam nog wat van slag is. Ik teste zo'n 2 weken na de miskraam trouwends weer negatief.

5. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    ik weet niet of mijn hcg weer 0 is want heb niet getest, heb nu testen besteld dus dan kan ik kijken of ze negatief aangeven!
    lastig hoor dat onduidelijke. het is nu mijn 37e dag dus inderdaad maar ff afwachten dan!

6. fafje

fafje Niet meer actief

ik werd pas na 7 weken ongesteld ..daarna 3 cyclussen heeel onregelmatig varierend van 30 to 42 dgn, maar in de 3e cyclus wel zwnager geraakt en gebleven :)

sterkte!! het komt wel...ik moest met 6/7 weken erna naar de nacontrole...en toen wa shet dus nog niet zover...toen kreeg ik een recept van mn gyn mee, om mn ongi op te wekken..maar ik wachtte een paar dgn ermee...en werd het dus uit mezelf..

7. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    ik heb pas mijn nacontrole eind juli dus dat duurt nog even!
    als ik de testen vandaag krijg test ik gewoon om te kijken of ie inderdaad negatief is. dan kan ik er vanuit gaan dat het hcg op 0 is toch?

8. fafje

fafje Niet meer actief

ik had na 5 weken pas negatieve test trouwens

9. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    sinds vanmiddag is mijn menstruatie eindelijk doorgekomen, dus na bijna 6 weken! dus hopenlijk nu een normale cycles?
    moet ik dan vanaf vandaag rekenen of al 2 dagen geleden ook al was dat zo weinig? wie weet dit?
    groetjes

10. Delta

Delta Niet meer actief

pas vanaf vandaag, altijd vanaf de dag dat je rood bloed verliest ! bruin bloed telt niet

Deel Deze Pagina