Menstruatiepijn na vrijen en licht bloedverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door s1985, 12 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Hoi,

    Ik had vanmorgen gemeenschap met mijn vriend en tijdens het vrijen zag ik een klein beetje bloed en een beetje bruin. Daarna zijn we meteen gestopt.
    De hele middag al menstruatie pijn en steken links/rechts onderbuik.
    Ik weet dat dit ook bij een zwangerschap hoort die pijn en dat je ook bloedverlies kan hebben na de gemeenschap.
    Toch vind ik het enorm eng omdat ik eerder ook sex had en geen bloedverlies.
    Al eerder een miskraam meegemaakt maar toen ook bruinverlies en verder niks geen krampen
     
  2. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zie aan je banner dat het nog heel pril is. Spannend allemaal hoor!!!

    Menstruatiepijn heb ik in de eerste weken bij beide zwangerschappen ook veel gehad. Zoveel zelfs dat ik ervan overtuigd was dat de menstruatie zou doorzetten.

    Het gebied is ook meer doorbloed, dus de kans op een gesprongen adertje is groter en daardoor wat bruinverlies.

    Toch blijft het heeeeel spannend en onzeker de eerste weken.
     
  3. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Ja dat klopt, het is nog erg pril.
    Bedankt voor de felicitatie! Jij bent er bijna zie ik❤️
    Ja ik ben angstig omdat de menstruatiepijn begon nadat ik dus wat bloed verloor na het vrijen.
    Dus ik twijfel zo erg of het toeval is dat de pijn omdat het erbij hoort of niet.
    Nu voel ik vrijwel niets. Alleen maar wat steekjes links en rechtsonder
     
  4. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Waarschijnlijk is het toeval dat je daarna de menstruatie pijn bent gaan voelen. De eerste weken zijn altijd heel erg spannend en bloedverlies wil je gewoon niet zien!

    ga er maar vanuit dat het een bloedvaatje is en verder kun je niks anders doen dan afwachten!

    gefeliciteerd!
     
  5. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Dank je wel.
    Ben wel nerveus hoor.
    vandaag dus helemaal niks gevoeld. Dat baart me ook meteen zorgen!
     
  6. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Meiden,

    Net ook gevreen en nu licht roze afscheiding en meteen weer lichte menstruatie pijn. Ik word echt enorm onzeker hiervan
     
  7. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Vervelend zeg! Ik zou het dan toch allemaal even wat minder doen en eventueel om een vroege echo vragen als het je zo onzeker maakt!
     
    twee vindt dit leuk.
  8. s1985

    s1985 Niet meer actief

    Ik krijg vrijdag een vroege echo.
    Het gekke is, is dat het wel meteen stopt. Het lijkt mij toch dat als je de baarmoedermond raakt en het daar vandaan komt dat je ook langer vloeit?
     

Deel Deze Pagina