Hallo allemaal, Ik kon het natuurlijk niet laten, kzit op dag 10 na mijn cryo tp en heb maar besloten om toch te testen deze was helaas negatief Het kan toch nooit zo zijn dat deze na 2 dgn positief word? ... ik mocht eigelijk pas op dag 12 testen??? Bij mijn 1e tp testen ik op dag 7 negatief en op dag 12 positief... maar dit ging helaas mis .. ik kreeg een vroege mk. Dit was geen cryo tp. zou dit verschil mkn?? mijn arts gaf wel mee dat bij een cryo tp ik wel eerder mocht testen ... dus inplaats van 14 dgn. 12dgn. waarom dit zo is weet ik eigelijk niet. Ook zal mijn menstruatie tussen de 8 en 10 dgn. na de cryo tp bij niet zwanger op moeten komen vlgs mijn arts. (dit kan natuurlijk ook later). maar ik gebruik geen medicijnen .... hormonen etc.. die mijn ongi kunnen beinvloeden. wel heb ik sinds een paar dgn. een vage buikpijn... en sinds vandaag trek in zoetigheid .... dit krijg ik altijd 1 week voor mijn ongi.... zou ik volgende week gwn ongi worden ??? ik ben mezelf toch weer helemaal gek aan ut mkn. Blackbarbie-25 jaar-1ste IVF-poging - 1ste kindje. _____________________________________________ 2009 - BBZ - 11 weken - Rechter-eileider. 2010 - BBZ - 9 weken - Rechter-eileider verwijderd. 2012 - 1ste IVF-behandeling (start 27 dec.2012). 2013 - 7 febr. Vroege MK gehad. *18 mrt. 2013 - 10e cyclusdag - Follikelecho. *22 mrt. 2013 - 14e cyclusdag - 10-cellige cryo TP. *03 april 2013 - 26e cyclusdag - Zwangerschapstest.
Hey meis, maak je nog niet al te veel zorgen. Je kunt bijv morgen of overmorgen wel positief testen. De ene keer test je sneller dan de andere keer positief Succes, en ik zal voor je duimen