Ik had gisterennacht de hele nacht menstruatiepijn, wat kan dit in godsnaam zijn mijn eisprong is al geweest dus dat kan het niet zijn, zou het mijn innestelingsdag zijn geweest ik dacht dat dat juist de 4de zou zijn van deze maand? Mijn NOD is op de 12de zou het een begin zijn van een menstruatie????????????
Ja, en weet je daan ik had echt zoiets van hoe kan ik nu al pijn hebben mijn NOD is nog lang niet in zicht plus nu voel ik helemaal niks meer van buikpijn en ben ik kotsmisselijk sinds een paar dagen!
Ik had niet afgelopen ronde maar de keer daarvoor rond mijn innesteling onwijze pijn, ik werd er echt naar van..de buikpijn bleef en kreeg zelfs af en toe een beetje bruin 1,5 week lang voor ik ongi moest worden. Misselijk werd ik ook... maar helaas ik werd "gewoon" ongesteld groetjes
Jeempie ik moet gewoon ff afwachten denk ik... Hoop voor iedereen dat we maar snel zwanger mogen worden!
meid wat vervelend dat je zoveel last van je buik hebt ik hoop dat het over gaat. Ik duim voor je dat je zwanger bent
Paula ben je zwanger???????? Wat gaaf hoera echt leuk voor je joh en je teste al voor je NOD pos gaaf man, ik dacht dat je pas op de verjaardag van je dochtertje wilde testen..