Hoi allen, Ik ben nu bijna 16 weken zwanger. Ik merk dat elke dag tegen het eind van de dag m'n buik dikker en harder wordt. Ik voel me dan ook echt opgeblazen. 's Morgens is dat weer weg. Ik slaap niet op m'n buik. Ik heb contact gehad met m'n VK en die denkt dat het m'n darmen zijn. Wie herkent dit?
Heb ik ook idd. Ik ben ervan uitgegaan dat het mijn darmen zijn, aangezien ik ook moeite heb met mijn stoelgang. 's Avonds heb ik een hele buik en 's morgens zie je zowat niks mee. Beetje jammer...
Ik loop 's avonds ook altijd een paar weekjes voor in buikgroei, hahaha. Heel herkenbaar! Buik is idd groter en meer gespannen, gaat nu ook echt in de weg zitten. Komt volgens mij idd door de vulling van je darmen en doordat je spieren aan het eind van de dag wat verslappen. Vaak verslapt je houding ook een beetje waardoor je buik wat meer naar voren gaat 'hangen' zeg maar...
hier ook een dikkere buik aan het eind van de dag...allemaal eten en opgezette darmen! 's ochtends is het weer veel minder!
Nou ja, niet fijn natuurlijk, want het voelt niet heel prettig. Maar wel fijn dat jullie het herkennen.