Buik harder/dikker eind van de dag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hoi allen,

Ik ben nu bijna 16 weken zwanger. Ik merk dat elke dag tegen het eind van de dag m'n buik dikker en harder wordt. Ik voel me dan ook echt opgeblazen. 's Morgens is dat weer weg. Ik slaap niet op m'n buik.

Ik heb contact gehad met m'n VK en die denkt dat het m'n darmen zijn. Wie herkent dit?

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja hoor heb t ook hihi

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb ik ook idd. Ik ben ervan uitgegaan dat het mijn darmen zijn, aangezien ik ook moeite heb met mijn stoelgang. 's Avonds heb ik een hele buik en 's morgens zie je zowat niks mee. Beetje jammer...;);)

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb het ook, zo erg dat ik 's avonds mijn schoenen (laarzen) écht niet meer aan krijg! :p

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik loop 's avonds ook altijd een paar weekjes voor in buikgroei, hahaha. Heel herkenbaar! Buik is idd groter en meer gespannen, gaat nu ook echt in de weg zitten. Komt volgens mij idd door de vulling van je darmen en doordat je spieren aan het eind van de dag wat verslappen. Vaak verslapt je houding ook een beetje waardoor je buik wat meer naar voren gaat 'hangen' zeg maar...

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een dikkere buik aan het eind van de dag...allemaal eten en opgezette darmen! 's ochtends is het weer veel minder!

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ja heb ik ook af en toe en ik krijg dan ook niks meer weg..zo'n opgeblazen gevoel..

8. chantal1985

Hihi, wat fijn dat jullie dit allemaal herkennen. :D

9. chantal1985

Nou ja, niet fijn natuurlijk, want het voelt niet heel prettig. Maar wel fijn dat jullie het herkennen. ;)

Deel Deze Pagina