Hallo.. Ik ben deze morgen opgestaan en bij elke beweging voel ik steekjes rechtsonder in m'n buik. Het is zeer pijnlijk als ik mijn rechterbeen optil. Ik ben 17 weken zwanger, herkent iemand dit? Dankjewel!
Hoi Dewi, het ziet er naar uit dat we de enigen zijn met dit probleem. Ik hoop (voor jou en voor mij) dat het snel weer over gaat..
volgens mij is dit het oprekken van de baarmoeder,ook wel bandenpijn genoemd! dus geen zorgen maken de baby groeit gewoon!
ik denk niet dat het bandenpijn is, omdat het enkel bij beweging pijn doet.. alsof er ergens tegenaan wordt gedrukt.. en al helemaal wanneer ik mijn rechterbeen helemaal optil..
Bandenpijn voel je ook voornamelijk bij beweging. Juist minder als je niets doet. Klinkt ook als verweking van je bekken. Je bekken verweekt onder invloed van hormonen. Kan je gaan voelen met bepaalde bewegingen.
Ik herken het wel. Ik denk ook dat het bandenpijn is. Hoop voor je dat het snel over gaat. Het is niet echt een fijn gevoel.
ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het 'slechts' bandenpijn is en niets ernstigers.. ik wist ook niet dat dit zo lang kon duren..
klinkt als bandenpijn. weer gerust na een paar weken geven je banden het op en doet het geen pijn meer.
Ik had bij de vorige pijn in mijn been bij optillen door de verweking van mijn bekken. Dat kwam echter wel pas later.