voordat ik aan de pil ging had ik al last van erge bijna ondraaglijke menstruatie pijn. toen ik de pil slikte had ik hier helemaal geen last meer van. nu ben ik gestopt met de pil 2 maanden geleden en ik had er weer na al die tijd BEHOOORLIJK VEEL last van.ik kan haast niet staan. ik moet echt een pijnstiller nemen en gaan liggen maar het gaat voornaamlijk om de 1ste en de 2de dag. wie van jullie heeft hier ook veel last van erge menstruatiepijn?
Ik had juist het tegenovergestelde. Met de pil had ik heel veel pijn als ik menstrueerde. Zonder de pil voel ik het niet eens komen. Wel heb ik zowel als met de pil als zonder de pil last van hoofdpijn 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden.
ik ben er vreselijk beroerd van altijd, enorme buikpijn, hoofdpijn, rugpijn, overgeven..... echt een feestje dus!
mizzy sluit me helemaal bij je aan. Ben juist door de pijn er aan gegaan.. En nu zonder is het een hel. Kan heel veel hebben maar dag 1 en 2 kan je beter niet in me buurt komen... puur van de pijn
ik ben heel erg ongesteld nu ik de pil niet meer slik, Heb vooral de 1e dag het gevoel dat ik leegloop,mijn rug doet zeer,mn boven benen hebben een trekkend gevoel net als mn rug. en ben een paar dagen echt moe en wil dan het liefst de hele dag slapen
ben toen ik 16 was juist aan de pil gegaan vanwege de pijn en viel daardoor ook wel eens flauw,na de pil ging het harstikke goed geen pijn meer. Toen we 3 jaar gelden stopte met de pil was ik bang weer erg last ervan te krijgen,maar gelukkig geen klachten meer!En nu we voor de 2e gaan en al meer dan jaar pilloos zijn ook geen klachten gelukkig
bednakt voor jullie racties allemaal. At: weethetwel ben je wel eens naar de dokter geweest voor de klachten? enzo ja wat zei die?
Gerda1975 Geplaatst: Vr Jun 29, 2007 11:26 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- ben toen ik 16 was juist aan de pil gegaan vanwege de pijn en viel daardoor ook wel eens flauw,na de pil ging het harstikke goed geen pijn meer. Toen we 3 jaar gelden stopte met de pil was ik bang weer erg last ervan te krijgen,maar gelukkig geen klachten meer!En nu we voor de 2e gaan en al meer dan jaar pilloos zijn ook geen klachten gelukkig dat is erg mooi! welke pil gebruik je dan?
Met de pil alleen wat, behoorlijk te dragen, buikpijn. Zonder de pil best veel buikpijn, rugpijn, zere benen