niet echt zere borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nikkie, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik lees veel en vaak dat iedereen zo last van de borsten heeft maar ik heb hier dus nauwelijks last van tot nu toe.
    In het begin een beetje maar niet heel erg.
    Ze zijn niet super pijnlijk ofzo.
    Is er iemand die me gerust kan stellen ;)
    Volgende week pas de echo.
    Ben verder wel erg moe en ben ook wel af en toe misselijk geweest en moet vaak plassen.
    Maak me waarschijnlijk druk om niks maar je leest hier toch zo vaak dat zere borsten er bij horen....

    liefs Nikkie
     
  2. Eunice1976

    19 jul 2007
    56
    0
    0
    juf
    In het zuiden
    Hi,

    Nou ben mijn eerste had ik ook nul komma nul symptomen. Dus gevoelige/pijnlijke borsten ? Nee hoor, pas rond de 20 weken kregen ze een groeispurt :rolleyes:

    Succes !
     
  3. Writer

    Writer Niet meer actief

    ik had eerste weken ook weinig last van borsten , nu sinds maand heb ik hele erg last van , je hoort vaak dat mensen eerste 12 weken last van hebben , nee hoor ik heb nu pas echt , superrrrr pijnelijk borsten .maak je geen zorgen
     
  4. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ok het stelt me weer een beetje gerust. Ze zijn ook nog niet echt veel groter geworden, een klein beetje.
    Voor mij hoeven ze ook niet zo pijnlijk te zijn maar je leest het zoveel en ik had het in het begin wel een paar dagen.

    X
     
  5. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Heej,

    geniet ervan dat je DAAR in ieder geval geen last van hebt. Ik heb er ook bijna geen last van gehad. Heb alleen vanaf hte begin af en toe zere tepels, vooral bij kou. Dan is het alsof iemand ze eraf probeert te draaien.
    Maar dat is wel minder geworden. In het begin had ik daar veeeeeeel meer last van; nu nog af en toe. ook van het groeien heb ik niet echt last ggehad. Ze zijn nu ong. 1 cup groter
     
  6. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey Nikkie


    Je maakt je idd zorgen om niks! ;)
    Iedere zwangerschap is anders, en de een heeft alle zwangerschaps synthomen en de andere helemaal niets!
    Ik had zelf ook niet echt super pijnlijke borsten!
    Voelde wel iets gevoelig aan, maar heb ook wel eens gehoort dat er iemand vertelde dat een kleine aanraking al zeer deed!
    En de ander heeft er geen last van.

    Dus zeker geen reden om je zorgen te maken!
    Als je verder nog geen bloed hebt verloren, of erge krampen hebt gehad zou ik me nog maar geen zorgen maken!

    Ik herken het wel een beetje dat onzeker zijn, ik had het ook. kort voor dat ik de echo zou krijgen begon ik me ook om vanalles zorgen te maken.
    Je kijkt zo erg uit naar de echo en nu komt het dichterbij en ga je echt overal op letten en word je zenuwachtig!

    Lekker genieten van je zwangerschap en van de echo volgende week!

    laat je het weten na je echo ;)
     
  7. bonnievdakker

    bonnievdakker Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    maak je geen zorgen hoor, iedereen heeft zijn eigen kwaaltjes! Ik had wel pijnlijke borsten, maar was in tegenstelling tot jou weer niet misselijk. niet iedereen heeft last van gelukkig niet alle kwaaltjes, dan was het denk ik echt niet uit te houden.
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.711
    32.572
    113
    Ik heb er ook echt maar een paar dagen last van gehad, toen rond de 20e week weer en begonnen ze ook in een keer te groeien, in 2 week een cupmaat! Dus maak je niet druk hoor meid, het hoort er allemaal bij.
     
  9. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb ook geen last van mijn borsten ondanks dat ze wel behoorlijk zijn gegroeid!
    Kan dus ook gewoon zo!

    Succes, Mayke
     
  10. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier hebben zich echt megaboobs ontwikkeld, en dat geheel zonder pijn :)
     
  11. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb helemaal geen last gehad van mijn borsten, hooguit de tepels zijn wat gevoeliger.. dus hoeft niet altijd..
     
  12. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ok meiden bedankt voor de antwoorden.
    Van mij mogen ze nog wel groeien :D nu maar een kleine B-cup dus kom maar op met die C ofzo (D hoeft voor mij ook weer niet want dat past niet echt bij me haha).
    Ik voel me wel weer wat gerustgesteld.
    Gelukkig nog niet 1x bloedverlies o.i.d. gehad alleen vreselijk last van moeheid en snel moeten huilen.
    Ben normaal al emo maar nu helemaal, hmmfff :(
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nope hier ook geen zere borsten meer. rond mijn NOD wel, voel ze soms als ik opsta van het bed, maar meestal voel ik niks.
     
  14. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb dat nooit gehad (en zie mijn banner, er is wel een kindje gekomen haha) en ik geef nog steeds borstvoeding.
     
  15. marjan123

    marjan123 Actief lid

    10 feb 2007
    171
    0
    0
    Bij mij voelde het de eerste weken echt alsof ze eraf vallen. Nu nog steeds behoorlijk gevoelig (en groot!) maar wel minder pijnlijk dan eerst. Verder geen symptomen, niet misselijk, niet moe, dus als het hier bij blijft teken ik ervoor.
     
  16. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier wel zere borsten, maar weer helemaal niet misselijk.
    Iedereen heeft weer andere dingen. ;)

    Mijne zijn ook al aardig gegroeid............ C cup, here I come! :D
     
  17. bieke24

    bieke24 Actief lid

    21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    de mijn zijn nog helemaal niet gegroeit.
    Ben nu 29 weken zwanger en nog steeds mijn eigen lieve kleine cuppie :) .
    iedereen zegt komt nog nou ik betwijfel het hoor :)
    maarja wie weet krijg ik nog mege cuppie's
     
  18. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Wil je wat van mij? Ik heb nog wat onsjes in de aanbieding[​IMG]
     

Deel Deze Pagina