menstruatiepijnen aan einde van zwangerschap

Discussie in 'De bevalling' gestart door Blackey, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ooh dat geeft weer iets hoop😄

Ik hoop echt dat het zo kan gaan idd...

Ben nu ook helemaal beurs van onderen alsof ik er mishandeld ben echt heel raar.. En natuurlijk weer een migraine aanval verder en imigran dus gaat echt goed hier bah

2. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hahaaa. Dat vind ik een goede beschrijving: precies mishandeld. Maar
    Ik voel dus hetzelfdee... 😢

3. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+

Echt niet leuk die valse hoop. Maar je bent nog maar 37.4 zo vroeg komen de meeste kindjes niet. Probeer je in te stellen op nog 4 weken. Geeft meer rust. L

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja dat is ook zo idd hoor

Maar komt 4 weken duurt het niet meer want moet morgen naar de gyn om over inleiding te hebben.. Heb al de hele zwangerschap migraine en slik zware medicatie ervoor dus ze gaan me niet langer door laten lopen en mijn maag gaat nu ook protesteren want die kn de medicatie niet goed aan ivm omeprazol die ik nu heb en normaal heb ik nexium... En ik heb injecties voor de migraine maar ook dat mag dus nu niet en gebruik ik de tablet vorm en dat is aanslag op mijn maag..

Heel verhaal maar goed ik hoopte drm extra op dat het begonnen was want dan doet moeder natuur het zelf blijft natuurlijk beter als inleiden:)

5. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Oh spannend. Ben benieuwd wanneer ze je in gaan leiden. Ik ben inderdaad ook voor het wachten op moeder natuur maar soms gaat het inderdaad niet anders. Hier ook heel veel klachten, kan helaas soms nauwelijks lopen, maar ik wil echt perse niet in het ziekenhuis (mits het vanzelf medisch word), dus ik wacht rustig af.. Succes ermee!

Deel Deze Pagina