Nog nooit van gehoord.... Ben daar ook niet zo happig op als ik eerlijk ben, vraag me niet waarom. Elmo
Vind het wel aantrekkelijk klinken. Mijn hele leven al is de pijn bij menstruatie zo erg dat ik naar ibuprofen moet grijpen (wat ik eigenlijk niet mag). maar zonder klap ik dubbel van de pijn, en paracetamol doet net zoveel als een pepermuntje... Niks dus. Ik had ze zien liggen bij het Kruidvat, maar had ze niet gekocht. En nu kan ik ze daar dus niet meer vinden.
Nou Elmo, ik snap het denk ik wel. Ik moet er nl. niet aan denken dat ik de pleister er AF moet trekken. Daar zou ik al die dagen dat ik hem droeg tegen op zien! No thanks, doe mij dan maar een pijnstiller, een bed en een warme kruik. Liefs Veertje2
Wat is er erg aan een pleister aftrekken dan? Zoveel haar zit er toch niet in dat gebied? Pijnstiller is bij mij dus ibuprofen, maar volgens mijn artsen is het een kwestie van tijd voor ik daar klachten van zal krijgen. Ik krijg al aanvallen bij het gebruik van naproxen, diclofenac. Naar bed kan ik niet als ik op het werk ben, en met een kruik rondlopen op het werk gaat ook niet. En de waarschuwing dat ik me niet elke maand ziek mag melden voor menstruatieklachten heb ik ook al gehad. De huisarts adviseert me inmiddels om ibuprofen tegelijk met paracetamol te slikken. De pil gebruik ik al, die kreeg ik ook vanwege de pijnklachten voorgeschreven.... De homeopathische middelen helpen niet.....
ow ja! De afslankpleister! En dan alleDRIE tegelijk er vanaf trekken! Ben je meteen onthaard! Waahahaha!
Hallo, Ik heb die pleister al eens geprobeerd. . Je kon hem bij het Kruidvat kopen. Het waren twee pleisters die je als een kruis net boven je schaamstreek moest plakken (ter hoogte van ongeveer je baarmoeder). In de bijsluiter stond dat hij werkt d.m.v ribbeltjes op de pleister, die dan weer je zenuwen stimuleren en zo weer de pijn zouden verminderen. Snappen jullie het nog : Het hielp in ieder geval helemaal niks. Ach ja, wat je wel niet allemaal probeerd he! Liefs Hummel.
Oh, da's wel jammer dat het niks hielp. Het had me zo'n mooi alternatief geleken... Misschien dat het toch wel een keer probeer... want je hebt gelijk.... alles valt te proberen.
hoi dames, Ik weet niet of het nog zo heet, maar ik heb een aantal jaren terug Femapirin gebruikt. Toen had ik erge menstruatiepijnen en dat hielp goed. Kon 't gewoon bij drogist kopen
Ik heb deze maand femerital geprobeerd. Maar dat heeft helaas niks geholpen. (Zit paracetamol, coffeine en een stofje in dat krampopheffend zou moeten werken.)