Ik zie in je handtekening dat je al veel hebt meegemaakt inderdaad misschien dat het feit dat ik wel kinderen heb (wel zwangerschappen die niet van een leien dakje gingen zoals ze dan zeggen) dat ze dan niks verwachten of zo echter ben ik tot mijn laatste nooit onder controle geweest bij de gyn en heb ik wel diverse miskramen gehad. Ik heb inderdaad ook medicatie liggen voor de heftige dagen alleen zijn ze dan niet aan te slepen omdat het er om de twee weken is daarnaast heb ik voor mijn migraine al heel veel rommel en denk ik dan vaak: laat het mijn lijf zelf maar oplossen ipv dat ik nog meer rommel mijn lijf in gooi. Overigens moeten ze op het werk met enige regelmaat lachen om me want zowel als ik ga zitten als dat ik ga staan kom het er in golven uit, dus zodra ik dat doe is mijn reactie meteen ooooo ik ben weer even weg (wit pak staat rood echt niet leuk bij ) hoef overigens nooit te zeggen wanneer het weer bal is want ik kijk dan wel standaard pips…misschien dat ik toch maar om meer onderzoeken moet vragen voordat ik een juiste keuze kan maken ik wil namelijk niet weer voor niks uit de running zijn of vrij moeten plannen.
Bij mij hetzelfde. Ik kan midden gesprek weglopen en zeggen oeps daar gaan we weer. De super tampons houden niks tegen ik heb momenten gehad dat ik elke 10 min moest vervangen. Daarbij draag ik always nacht maandverband de dikste. Kraam verband had soms eennoptie geweest. Voor het ijzer, Ferro. En dus tranexamine. Nu zit ik aan de pil. Wilde rust. Maar bloed nu 1.5 maand non-stop. Wel minimaal. Ik heb de 21ste een second opinion bij het EMC hiervoor. En ook voor het traject. Bij het EMC hebben ze een endocentrum. Zijn hier overigens meer dames met zwaardere graad endo dan ik die gewoon zwanger zijn geraakt. Valt gewoon geen peil op te trekken.
Vorig jaar is mijn baarmoeder verwijderd, sluit mij helemaal bij je aan..wat een opluchting en verademing om geen last meer te hebben van die heftige menstruaties! Ik had het jaren eerder moeten doen.
Ik heb geen advies hoor.. Maar voel herkenning.. Hier ook heftige menstruaties, ik ben bekend met pcos en ben nu 4.5 jaar van de pil af. Mijn cyclussen zijn nu al 2 jaar onder de 100 dagen en eigenlijk meestal onder de 40. En nu voor de alleraller eerste keer onder de 30. Maar goed, ik ging dus met m'n hevige bloedverlies naar de ha (10 dagen ongesteld , op piekdagen bloedverlies van minimaal 100 ml pd) maar de ha had direct de spiraal als oplossing en mijn lange cyclussen als oorzaak. Nu dus 29 dagen en ben nu ongesteld. Slik 2x400mg naproxen pd om bloedingen te minderen, ben benieuwd.. De novasure werd ook genoemd, maar dan moet je toch nog ac gebruiken en de slagingskans lijkt soms zo gering..
De mensen om mij heen die de novasure hebben gedaan zijn zeer tevreden met het resultaat. Je moet inderdaad ac blijven gebruiken want je kunt nog zwanger raken maar dit mag dan niet meer. Voor ons was dat geen probleem mijn man heeft de beroemde knip gehad
Hm. Ja ik hoor en lees alleen de negatieve verhalen, dus dankje Ja ac, dat is hier echt wel een dingetje.. Overwegingenoverwegingen