Menstruaties anders na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Logan, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ben na de laatste miskraam nu drie keer ongesteld geweest. De eerste keer was heel heftig, dat had ik ook verwacht. Nu zijn de laatste twee menstruaties ook zo heftig, niet veel buikpijn maar veel bloedverlies en veel stolsels.
    Kan het veranderen na een miskraam of is dit nog een naschok? Normaal had ik twee dagen minimaal bloedverlies, buikpijn was een groot woord en klonters kan ik me niet herinerren.
    Ik wil niet met elke vraag de gyn bellen:).

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb de eerste keer eigenlijk heel weinig gehad (2 daagjes maar en heel licht) en nu de tweede keer is wel zoals gewend alleen misschien iets meer. Volgens mijn gyn moet het na deze keer wel weer 'normaal' zijn. Je hormonen gaan door de war door zo'n mk en daar kan makkelijk 3 maanden voor staan eer dat het weer normaal is. Ik hoop voor je dat het snel weer normaal is (of beter dat het helemaal niet meer komt natuurlijk !) en anders gewoon de gyn bellen hoor daar zijn ze voor!

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Bij mij was het na de miskraam meteen weer netjes 4 dagen na een cyclus van 28. De gynaecoloog heeft wel aangegeven dat het voor iedereen anders is en heftiger kan zijn, meer/minder, meteen weer goed kan zijn of zelfs tot 9 weken of langer kan duren. Lastige situatie dus omdat het voor iedereen anders is. Wanneer je echt gaat twijfelen of het 'normaal' is zou ik gewoon bellen, dan weet je het zeker en ze vinden het heus niet erg. Wat dat betreft zullen ze dat soort belletjes wel vaker krijgen :)

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik kijk de volgende menstruatie wel aan, als die komt. (Hopelijk niet natuurlijk) en anders ga ik ze wel ff bellen. Het is nu ook over :)

5. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Lastig he logan! Je kunt altijd even bellen natuurlijk. Misschien is het heel normaal na een mk?
    Ik ben gister ongesteld geworden eindelijk na 64 dagen (na mk). Het is bij mij nu ook wel wat anders dan anders. Heb het idee dat het nu alweer minder wordt. Gelukkig nog geen stolsels gezien. Die had ik eigenlijk ook nog wel verwacht. Nouja wie weet komt het nog.
    Succes en dikke knuff voor jou. hopelijk is je cyclus nu weer normaal op gang dan kunnen jullie verder. :)

6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.014
    3.670
    113
    Hey

heb je na je mk wel een controle gehad of je helemaal schoon/leeg was?
    ik zou ook gewoon even bellen hoor.
    straks heb je ook bloedarmoede als je ergveel bloed.

succes!

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik was helemaal schoon, twee echo's gehad na de tijd. Ik kijk het nog een keer aan en dan bel ik. :)

Deel Deze Pagina