Hallo, een 2tal weken geleden kreeg ik het gelukkige nieuws dat ik zwanger was, maar een paar dagen later ben ik al van mijn roze wolk gevallen. Hcg steeg niet genoeg dus ik ging een miskraam tegemoet. Sinds woensdag ben ik veel bruine (vreemde geur) afscheiding beginnen verliezen. Gisteren en vandaag is het al een pak minder dus ik vermoed dat het bijna over is. Ik heb helemaal geen klachten van krampen ofzo. Nu vroeg ik mij af, is het normaal dat je alleen maar bruine afscheiding hebt?? Ik heb dit eens opgezocht, maar ik kreeg alleen te lezen dat de bruine afscheiding vervolgt wordt door rode afscheiding. Nog iemand die geen rood bloedverlies heeft gezien? Liefs
Ik heb in februari en april 2x een vmk gehad. De eerste keer met best wat bloed en de tweede keer bijna alleen maar bruin en maar heel klein beetje bloed en bijna geen krampen. Heel apart. Zo kan het iedere keer anders lopen...
@Suusje27 dankjewel voor je reactie ! Spijtig te horen van de miskramen, maar ik zie dat je nu opnieuw zwanger bent, leuk !! Mag ik ervan uitgaan wanneer het bloedverlies gestopt is, ik terug aan een nieuwe cyclus begin? Ik weet eerlijk gezegd niet goed vanaf wanneer ik nu moet beginnen tellen..
Wat verdrietig veel sterkte. Bij mijn miskramen was er wel veel rood bloed. Maar inderdaad, elke MK kan anders zijn. Heb je contact (gehad) met een VK? Ik vond het erg fijn om te weten dat mijn BM schoon was, dan weet je ook dat het echt over is en wanneer je weer verder kunt.
Ja, ik ben verleden week al bij de gynaecoloog geweest voor een echo. De dag ervoor is mijn bruinverlies begonnen. Ik denk dat het bruinverlies sinds daarnet gestopt is. Ik ben daarnet 2x naar het toilet geweest en niets meer te zien op het toiletpapier. Ik hoop dus dat alles eruit is nu. Donderdag moet ik opnieuw bloed laten trekken om te kijken of mijn hcg van 16 al gezakt is. Het was al van 33 naar 16 gezakt op ongeveer 5 dagen tijd.
Ik gebruikte ovulatietesten om te kijken wanneer ik weer vruchtbaar was na de mk. Het verschilde niet veel met mn gewone cyclus, misschien 2 dagen langer. Maar dit verschilt voor iedereen natuurlijk. Sterkte meid!
Vanaf het moment dat je hcg weer minder dan 5 is zal je eisprong weer op gang komen denk ik! Gelukkig zit je al laag dus hopelijk snel voor je! Ik had wel heftig rood bloedverlies.. maar iedere mk is anders. Ik zit helaas nog op 1400 hcg na 2 weken maar mijn gyn zegt dat ik waarschijnlijk binnen nu en 2 weken weer ongesteld wordt.. ik hoop t..
Hoever was je al? Moet ook wel heftig zijn seg Is je miskraam zelf op gang gekomen? Hier heb ik sinds gisteren geen last meer van bruin verlies, wel veel normaal slijmverlies. Ik heb dus wel geen rood bloedverlies gehad, enkel bruin. Hopelijk is alles er nu uit !
Ik had 18 november ongesteld moeten worden.. kreeg 23 november flinke bloeding die nog 2 weken heeft aangehouden.. maar mijn hcg steeg ipv zakken dus ze waren bang voor een bbz! Maar waarschijnlijk toch een vroege miskraam met 5 weken ongeveer denk ik.. ik hoop ook dat alles eruit is voor je! Denk het wel als je hcg al zo laag is en zakt! Op naar een nieuwe ronde en kansen meid! Sterkte!