'Doorbraakbloeding', paar dagen later ovulatie, baarmoederslijmvlies wel dik genoeg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door abcdefghi, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een vraagje; na mijn laatste miskraam (2 gehad in een jaar) zit ik nu weer in mijn tweede cyclus van zo'n 46/47 dagen. Net als in m'n vorige cyclus kreeg ik tussentijds een korte, niet zo'n hevige (als bij een normale menstruatie) bloeding, voornamelijk oud, bruin bloed. En net als in die vorige cyclus heb ik nu net weer, zon 6 dagen na die korte bloeding, middels een ovulatietest m'n LH piek gevonden. Nu dus de grote vraag; ondanks dat het steeds kleine en korte bloedingen zijn, zou mijn baarmoederslijmvlies wel dik genoeg zijn nu? De huisarts en de gynaecoloog denken trouwens wel aan pco, dus het zou kunnen zijn dat mijn baarmoederslijmies normaal gesproken te dik is en dat het dus tussentijds afstoot..(ik probeer ook maar een verklaring te vinden..)

Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen en of jullie mij misschien wat informatie kunnen geven? Bedankt alvast!

Groetjes, a

2. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het zo dat je baarmoederslijmvlies pas echt gaat groeien na je ovulatie. Dus als de bloedingen voor je ovulatie zijn, lijkt het mij niet meteen een probleem.

3. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Top, dat zou heel mooi zijn. We wachten het maar weer af! geduld, geduld...

Deel Deze Pagina