Hallo mensen, Allereerst zal ik mij even voorstellen, ik ben Anoniemz en ik ben net geregistreerd op zwangerschapspagina en ik heb een heel raar iets! Voor 2 maand terug was ik 9 dagen overtijd en kreeg toen een normale menstruatie van 5 dagen.. Vorige maand kreeg ik een menstruatie van 2 dagen heel lichtjes... ik voelde het de dag ervoor aankomen door een borrelende buik(normaal bij mij.) Deze maand heb ik al 2 week last van een borrelende buik en best moe, val geregelt smiddags in slaap als ik op de bank zit/lig. Ik moet alleen pas over 5 dagen ongesteld worden..... (ik slik sinds 3,5 maand geen pil meer..) Ik weet dat alles bij iedereen altijd anders is maar misschien herkent iemand dit. Want ik zou echt even niet weten wat het is .. iemand wel?? Liefs Anoniemz
Hallo Allemaal, op dit moment ben ik ook aan het wachten of ik wel of niet ongesteld wordt. weet dat ik een eisprong heb gehad door middel van een echo die dat aantoonde heb nu al een paar dagen kramp in mijn onderbuik maar zit nog ruim een week voor mijn ongesteldheid. ik weet soms houd je lichaam je voor de gek maar alles wat je voelt hou je aan vast dus wie weet. succes allemaal