Dag Dames, Na hoeveel rondes waren jullie zwanger? En was jullie cyclus na pil gebruik gelijk regelmatig? Angelique
ik had niet de pil maar spiraaltje. eerste keer na 5 maanden zwanger, tweede keer na 3 maanden maar dit werd een miskraam, daarna meteen aangeteld ds derde keer na 4 maanden eigenlijk.
ik was in ronde 1 zwanger. maar ik was al ruim 2 jaar gestopt met de pil en de cyclus is altijd gelijk gebleven daar zat nooit geen verandering in. altijd 28 dagen ook na het stoppen me tde pil.
na de pil had ik een cyclus van 27/28/29 dagen ongeveer, nooit echt langer of korter. de maand voor we officieel aan ronde 1 zouden beginnen raakte ik zwanger
bij de eerste duurde het een paar mnd voor ik geontpilt was hihi toen in ronde 3 zwanger nu was ik na pil meteen regelmatig. en toen we begonnen was ik volgens mij eerste rodne zwanger maar dat ging niet goed en sindsdien cyclus van slag en zit nu in volgens mij ronde 4
had na t stoppen 3x cyclus van 8 weken, volgens gyn waarschijnlijk geen eisprong dus tja die rondes kunnen eigenlijk niet meetellen, vervolgens met clomid 1e ronde zwanger helaas mk, daarna weer 1e ronde met clomid zwanger!weer mk, dus nu weer afwachten hoe of wat.. suc6
Ronde 13 middels ICSI. Na pilgebruik eerste 7 maanden redelijk regelmatig, wel wat langer als gemiddeld. Daarna onregelmatig.
zonder pil heb ik altijd onregelmatige cyclussen heb zelden een eigen eisprong na 6 maanden zwanger van de 1e na 33 maanden zwanger van de 2e en nu 17 maanden verder voor een 3e
1e zwangerschap 1e ronde (mk) 2e zwangerschap 1e ronde 3e zwangerschap 3e ronde (mk) en nu in de 4e ronde
Ik heb 1 maand ontpild, en daarna gaan proberen, het was raak in de 4e ronde! Voor ons eigenlijk heel snel, was uitgegaan van dat het wel een jaar zou duren van alle verhalen om ons heen. Helemaal in de wolken!