Als.... jullie wouden gaan emigreren, naar welk land zouden jullie dan gaan? Wij naar een land met de zon 8) Las Vegas wou ik wel wonen, of lekker Italie. Ik weet niet of ik er voor altijd zou willen blijven, of misschien tijdelijk.Maar dan heb je in ieder geval wel iets speciaals gedaan, in je leven
ik zou naar new york gaan of marokko emmmmm londen of parijs tja moeilijk keus LA of miami ik zal het niet weten gelukkig gaan we veel op vakantie naar verschillende landen en komt mijn man uit marokko en ik uit londen. greets sofaan
Ik geloof niet dat emigreren iets speciaals is, afgezien daarvan zou ik wel in 1 van de scandinavische landen willen wonen. Mooie natuur, goede cultuur, goede welvaart. Maar Nederland bevalt mij prima.
Hongarije. Komt mn opa vandaan en de mensen en cultuur en al dat soort dingen spreken me wel aan. Mn ouders hebben er ook heel goed over gedacht om misschien te emigreren maar ze hadden toch 'maar' een vakantiehuisje gekocht daar. Hier gaat mn vader nog elk jaar 2x heen.
Doe mij maar belgie, luxemburg of duitsland... is tenminste lekker dicht bij huis! hahaha Nee, doe mij maar Italie... Of griekenland...
Ik heb zelf een tijdje in Spanje gewoond (Costa Brava) voor mijn stage, beviel me erg goed, maar toch zou ik voor Engeland kiezen, mijn vriend is namelijk half Engels en om één of andere vage reden vind ik Engelse mannen zeer aantrekkelijk (dit is een vreemd trekje van mij!) Haha! UK it is!
pffff moeilijk hoor, de natuur van Nieuw Zeeland, de Canadese winters, de Griekse zomers, de Las Vegas spanning, de bries van de Canarische eilanden en het Italiaanse temperament..hihi waar is dat?