Beste verloskundigen Ik verkeer in een menstruele crisis. Het hele verhaal staat bij het forum zwanger worden bij 'Alweer een vroege eisprong'. Er is te veel gebeurt om hier op te schrijven. Heel misschien zou iemand het willen lezen en dan gaat het vooral om de laatste 2 pagina's. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn? Alvast heel erg bedankt, Irisje
Hoi Irisje, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je het allemaal niet meer weet. Een menstruatie op de helft van je cyclus kan geen nomale menstruaite zijn.Die komt pas nadat je baarmoderslijmvlies is opgebouwd en dat gebeurt met name na je eisprong die op zijn vroegst 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest. Wat het bloedverlies dan wel is? Dat je HcG 0 is, wil zeggen dat je nu ook niets meer van een zwangerschap in je baarmoeder hebt (of daarbuiten...) Wat dat betreft ben je schoon. Een positieve test kan volgens mij alleen als er HcG is, dus dat je een positieve test hebt is raar. Wellicht heeft de test positief gereageerd op de vele witte bloedlichaampjes, maar dat zou je eens aan de gyn moeten vragen. Veel witte bloedlichaampjes i je urine kunnen inderdaad duiden op diabetes of een shcildklierafwijking. Soms zie je het ook bij een ontsteking. Afwachten wat de bloeduitslagen laten zien. En even als advies: laat het nu gewoon maar even over je heen komen. Je kunt er niets aan doen en stress in dat opzicht is ook niet goed voor je cyclus! Ik neem aan dat je baarmoederslijmvlies zich nu weer op gaat bouwen en dat je gewoon weer ongesteld wordt. Veel sterkt met het wachten allemaal. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte Enorm bedankt dat je het verhaal hebt willen lezen. Je moet er maar zin in hebben. Kunnen er ook veel bloedlichaampje ontstaan door een vroege miskraam? Ik bloed nog steeds en het lijkt op een gewone menstruatie die ik de 13e deze maand ook heb gehad. Ik wacht het allemaal maar af. Ik zie wel wat er gebeurt. Stress zal alleen maar de boel verergeren inderdaad. Nogmaals hartstikke bedankt. groetjes irisje
Hoi Irisje, in principe niet, omdat de eerste week het vruchtje nog niet eens is ingenesteld. Als het een vroege miskraam is, merk je daar in de regel niet zo veel van en zul je er zeker ook niet van blijven vloeien. Waarschijnlijk is je baarmoeder een beetje van slag en verlies je daardoor steeds wat bloed. Soms kan het ook komen door een moeilijke stoelgang of van een stevige vrijpartij. Dus inderdaad; rustig afwachten maar. Groetjes Brigitte