Menstrueren jullie veel/weinig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Angeltje,

We zijn nog niet actief bezig. Wacht even op acoord ( ha ha ) vna mijn mannetje.
    Hij heeft wat werk problemen en zit even niet lekker in zijn vel. Maar het voelt erg positief denk dat we snel aan de slag gaan.
    Slik al wel ( om mijn lichaam al inshape te brengen) het volgende: foliumzuuur, tarwekiemoliecapsules en teunisbloemolie . O en heb ook een Maansteen....

Maar heb dus ook gependelt en daar kwam mei uit..... Best wel snel dan.
    Hopen dat het dan ook lukt binnen 1 keer.

gr Jodi

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    We gaan misschien wel ff laten checken, maar geen ivf enzo doen. Dat pendelen kun je laten doen door een aantal meiden hier. In het topic pendelen, op de eerste pagina, staan de dames die dat doen.

Op pagina 60 van datzelfde topic kun je lezen hoe je zelf kunt pendelen.

Marian

3. Niet meer actief

Leuk joh Jodi, hoop dat jullie heeeel snel zwanger raken ik duim nu alvast hihi wat is dat pendelen toch ik wil ook meedoen kun je mij helpen?

4. Niet meer actief

Ja dat bedoel ik wij gaan ook voor gewoon onderzoek enzo ;)

5. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Het begint bij mij ook eerst met eat bruinige afscheiding en daarna helder rood bloed met soms wat slijmpropjes er in. Het eerste uurtje heb ik ook last van buikpijn daarna eigenlijk niet meer. Ik heb een heel regelmatige cyclus gelukkig en ben ook nooit lang ongesteld.

Groetjes Mona

6. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    sorry bericht was dubbel geplaatst :oops:

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Het is bij mij eigenlijk redelijk verschillend,maar vandaag ben ik wel heel heftig ongesteld!(dag2)lees:vlek van 25cm. diameter op het laken terwijl ik wel gewoon een tampon in heb.meestal duurt dit dan een dag of 5,6.Soms heb ik ook gewoon een lichtere ongi,die dan een dag of 3 duurt.Ik heb op dit moment niet zo'n last van kramp,heb net een Nurofen Female ingenomen.(TIP!)Dusja het is verschillend zeg maar.Oh,en ik heb soms ook klonters enzo hoor,geen zorgen maken!!!;)

Grts Lucia xxxxxxxx

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

Mijn eerste echte menstruatie zonder de pil, was heel erg weinig. Ik ben in totaal anderhalve dag ongesteld geweest... :(
    Ben benieuwd hoe het de volgende keer is...

Liefs An ;)

9. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb altijd 5-6 volle dagen behoorlijk veel bloedverlies en zeurende krampen en dit is eigenlijk de eerste keer geweest dat ik maar een klein beetje buikpijn had en verrassend weinig bloedverlies.
    Ben benieuwt wat volgende maand brengt :)

Deel Deze Pagina